ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101398
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۶
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن 5 نظامی عربستانی و شلیک دو موشک بالستیک توسط انصار الله

کشته شدن 5 نظامی عربستانی و شلیک دو موشک بالستیک توسط انصار الله

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از المیادین، انصار الله یمن 5 نظامی عربستانی را داخل اراضی عربستان کشتند و دو موشک بالستیک نیز به نیروهای متجاوز ائتلاف عربستان سعودی شلیک کردند. یک منبع نظامی یمنی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن 5 نظامی […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از المیادین، انصار الله یمن 5 نظامی عربستانی را داخل اراضی عربستان کشتند و دو موشک بالستیک نیز به نیروهای متجاوز ائتلاف عربستان سعودی شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن 5 نظامی عربستان سعودی را در مرکز نظامی«مراش» و اطراف آن در منطقه «نجران» داخل اراضی عربستان سعودی کشتد.

در همین حال، یک منبع نظامی یمنی گفت که انصار الله یک موشک بالستیک از نوع«بدر1» را به یک پادگان آموزشی نیروهای ائتلاف عربستان سعودی در حد فاصل «حرض» و «جیزان» شلیک کردند.

همچنین یک منبع یمنی دیگر نیز گفت که یگان موشکی یمن یک موشک بالستیک دیگر به مکان تجمع نیروهای ائتلاف عربستان در «لشکر العروبه» میان جیزان و «صعده» شلیک کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز وزارت دفاع یمن از کشته شدن شماری افسر ارتش عربستان سعودی و 12 مزدور دیگر در درگیری های انصار الله با نیروهای عربستانی و متحدانش داخل عربستان سعودی خبر داد.

وزارت دفاع یمن تأکید کرد که در عملیات هجومی انصار الله در نزدیکی مرکز نظامی«مراش» در «نجران» داخل اراضی عربستان سعودی 3 افسر ارتش عربستان کشته شدند.

وزارت دفاع یمن همچنین تصریح کرد که در این عملیات 12 مزدور کشته شدند.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن