ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101400
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۹
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
انتظار داریم سال آینده، سال پر یمن و برکتی برای مردم خوی و شهرداری باشد

انتظار داریم سال آینده، سال پر یمن و برکتی برای مردم خوی و شهرداری باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا آذربایجان غربی، محرم اکبرزاده در ابتدای سخنان خود و با تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز پرداخت و گفت : هدف از این دیدار و جلسه، قدردانی از تلاش های یکساله اهالی رسانه، مطبوعات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا آذربایجان غربی، محرم اکبرزاده در ابتدای سخنان خود و با تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز پرداخت و گفت : هدف از این دیدار و جلسه، قدردانی از تلاش های یکساله اهالی رسانه، مطبوعات و خبرگزاریهاست.

شهردار خوی ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی کشور از بابت تحریمهای ناعادلانه و برخی ناهماهنگی های مدیریتی تصریح کرد :درآمد شهرداریها متکی به درآمدهای محلی است و نحوه تامین درآمد شهرداری های کشورهای دیگر با ایران فرق دارد.

اکبرزاده، شهرداری خوی را جزو شهرداریهای برتر در کشور عنوان نمود و اظهار داشت : پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری خوی انجام یافته و خوشبختانه این شهرداری کمترین مشکلات مالی را داشت.

شهردار خوی بااشاره به اینکه شهرداری این شهر در روند خوبی قرار دارد افزود: انتظار داریم سال آینده سال پر یمن و برکتی برای خوی و شهرداری باشدو مردم این شهر پروژه ها را مشاهده خواهند کرد.

اکبرزاده با بیان اینکه ما باید کارهایمان را برون سپاری کنیم و هرگز در صدد نیستیم هرکاری را شهرداری انجام دهد گفت :امیدواریم سال آینده و با مشارکت بخش خصوصی، مجتمع سعدیه خوی به سرانجام برسد.

شهردار خوی از قرار داشتن احیای باغ دلگشا در دستور کار شهرداری خوی  نیز خبر داد و افزود : ما پیش بینی کرده ایم سرمایه گذاریهایی برای تفرجگاه فنائی داشته و سال آینده کارهای زیادی در این تفرجگاه انجام دهیم.

اکبرزاده با بیان اینکه ما باید جایگاه شهرداری را بالا برده و ارتقاء دهیم خاطر نشان ساخت : توجه به سکونتگاههای غیررسمی یکی از کارهای مهم شهرداری خوی است.

شهردار خوی به مشارکت  شهرداری با اداره راه و شهرسازی نیز اشاره نمود و گفت : امسال 80 درصد معابر توسط شهرداری  بهسازی شده است.

اکبرزاده به ساماندهی مزار پوریای ولی در سال آینده نیز اشاره نمود و افزود : محوطه کلیسای سرکیس  در شان این شهر نیست و با توجه به انتخاب پیمانکار، سال آینده کار ساماندهی این کلیسا نیز آغاز خواهد شد.

شهردار خوی به ارائه بسته حمایتی شهرداری خوی در ایام نوروز به 400نفر از کارگران نیز اشاره نمود و تصریح کرد :بسته های حمایتی شهرداری، بسته های غذایی و به ارزش 300 هزار تومان بود.

اکبرزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به سوابق خود در شهرداری خوی افزود :بنده افتخار می کنم از سال 78 در شهرخوی و در پستهای  مختلف شهرداری فعالیت نموده ام و علت قبول نمودن پست شهرداری در خوی استفاده از تجربیات کاریم بود.

شهردار خوی تصریح کرد :شورای اسلامی شهر خوی به بهترین نحو با بنده هماهنگی و همکاری بسیار بی نظیری دارد.

اکبرزاده در ادامه سخنان خود افزود: سال آینده معابر بخش عمده بافت فرسوده شهر بهسازی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن