ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101410
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

درخواست دولت مستعفی یمن از کویت برای بخشش بدهی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نجیب العوج» وزیر برنامه‌ریزی و همکاری دولت مستعفی یمن با «نایف الحجرف» وزیر دارایی کویت (در کویت) دیدار کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، العوج از کویت درخواست کرد، بدهی‌های قدیمی این کشور (یمن) مربوط به دهه هفتاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نجیب العوج» وزیر برنامه‌ریزی و همکاری دولت مستعفی یمن با «نایف الحجرف» وزیر دارایی کویت (در کویت) دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، العوج از کویت درخواست کرد، بدهی‌های قدیمی این کشور (یمن) مربوط به دهه هفتاد میلادی و نیز تعهدات آن به صندوق توسعه عربی را ببخشد و یمن از از بازپرداخت آن معاف کند.

در ادامه این گزارش آمده، یمن از دهه هفته میلادی 50 میلیون دلار به کویت بدهکار است و مقدای پولی که یمن باید به صندوق توسعه عربی بازپرداخت کند به 200 میلیون دلار می‌رسد.

بنابه این گزارش، وزیر دارایی کویت در دیدار مذکور بر اصرار دولت این کشور برای ادامه حمایت از تقویت مسیر توسعه در یمن تأکید کرد.

 دولت مستعفی یمن به ریاست «منصور هادی» هم‌اکنون در عربستان سعودی مستقر است. ائتلاف سعودی در سال 1394 به بهانه بازگرداندن قدرت به همین دولت، جنگ علیه یمن را آغاز کرد و این تجاوز هنوز ادامه دارد. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن