ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101454
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۰۷
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

مقام یمنی: آمریکا عضوی از ائتلاف متجاوزان سعودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا عضوی از ائتلاف متجاوزان ضد یمن و یا به عبارتی رهبر ائتلاف متجاوز ضد مردم یمن است، بنابراین ما از آمریکا این انتظار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا عضوی از ائتلاف متجاوزان ضد یمن و یا به عبارتی رهبر ائتلاف متجاوز ضد مردم یمن است، بنابراین ما از آمریکا این انتظار را نداریم که اقدامات خود را محکوم کند.

البخیتی افزود: آمریکا و مزدورانش تلاش می کنند که توافق صلح الحدیده به نتیجه نرسد. آمریکا و مزدورانش موضوع آتش بس در همه مناطق را از اساس رد می کنند و تنها موافق توافق آتش بس جزئی و محدود در الحدیده هستند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: به دلیل فشارهای بین المللی که بر اثر ترور جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی به آمریکا و مزدورانشان وارد شد و علاوه بر این به دلیل موفقیت هایی که در پی توافقنامه آتش بس جزئی و محدودی که در الحدیده به دست آمد، ما به دنبال آتش بس در جبهه ها و مناطق دیگر هستیم اما این نکته مورد قبول متجاوزان نیست بنابراین آمریکا و مزدورانش به دنبال ناکام ماندن توافقنامه هایی از این دست هستند.

محمدالبخیتی تاکید کرد: مردم یمن منتظر اقدام و رفتاری عادلانه از جانب آمریکا نیستند چرا که این آمریکا بود که حق زندگی کردن مردم فلسطین در وطن و سرزمینشان را از آنها گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن