ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101465
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
جای خالی روز «مدافعین حرم» در تقویم کشور

جای خالی روز «مدافعین حرم» در تقویم کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار نام زینب کبری(س) آن پیام آور عاشورای حسین(ع) کافی است تا نام عباس های زمانه ایشان در ذهن ها تداعی شود. حماسه هایی که  با نام جوانان نسل جدید شهر به شهر  پیچیده و روحی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار نام زینب کبری(س) آن پیام آور عاشورای حسین(ع) کافی است تا نام عباس های زمانه ایشان در ذهن ها تداعی شود. حماسه هایی که  با نام جوانان نسل جدید شهر به شهر  پیچیده و روحی به کوی و برزن ها داد.  «مدافعان حرم» عنوان تازه ای بود برای یک عهد قدیمی.

فرزندان عاشورایی ما در شام بلا رفتند تا این بار خاندان طهارت به اسارت نرود و مدافع حرم حضرت زینب(س) نام گرفتند. بعد از گذشت ۱۳۷۰ سال از نامردی کوفیان و اسارت زینب کبری(س)، این بار در برگ دیگری از تاریخ و در تبریزِ تاریخ ساز، فرزندان برومندی از جنس جلالیِ روضه خوان، بیضاییِ نابغه، جوانیِ پر جنب و جوش، فخیمیِ هیئتی، صادق ِ ورزشکار، نومیِ بسیجی،  عبداللهیِ مقتدر، ذاکرِ  اندیشمند و فرهنگیِ تازه داماد راهی شام بلا شدند تا آبروی بر باد رفته کوفیان و توابین را بخرند.

اینان مجهولون در زمین و معروفون در آسمان هستند. زمان چندانی از معجزه  امام روح الله نمی گذرد که این گونه کشور مایه عزت شیعه می شود و فرزندانی می روند تا  تا شام غریبان دیگری برای خاندان طهارت تکرار نشود.

آنان رفتند و تکلیف مدارانه، سعید دنیا و آخرت شدند اما از رشادت‌های مثال‌زدنی مدافعان حریم زینبی حتی در تقویم روزمره سالانه نیز غفلت شد. حال آنکه در سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) همه نگاه ها به سمت مدافعان حرم سوق پیدا می کند، جای خالی روز «مدافعین حرم» در تقویم کشور بشدت احساس می شود.

شهدای عزیز مدافع حرم  با سپر کردن سینه خود در مقابل گلوله‌های جنگی و تبلیغاتی دشمن در وهله اول راه هر گونه تعرضی را به حرم اهل بیت عصمت و طهارت قاطعانه بستند  و در وهله‌ بعد به حرکت در مسیر تفکرات زینبی پرداختند، آنان به یاری کودکان مظلوم و درمانده سوریه و عراق شتافتند و زنان بی‌پناه را از چنگال خبیثان زمانه رهانیدند، آنان کیلومترها دورتر از مرزهای کشور به جنگ با دشمن رفتند تا مبادا امنیت زنان و کودکان کشورمان ذره‌ای به مخاطره بیفتد.

با توجه به رشادت‌های مثال‌زدنی این مدافعان حریم زینبی و همچنین برای تسلای دل خانواده‌های این شهیدان که کاری زینبی کردند و در راه رضای خدا از فرزندان و همسران خود گذشتند و عزیزترین کسان خود را از دست دادند، نامگذاری «روز مدافعان حرم» در سالروز وفات این بانوی ام المصائب کمترین ادای دین به خدمنت بزرگ این یاران سفر کرده می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن