ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101513
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۴۵
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام حزب الله: دشمن اسرائیلی از ملت یمن می‌ترسد؛ دلیل سفر پامپئو به منطقه

مقام حزب الله: دشمن اسرائیلی از ملت یمن می‌ترسد؛ دلیل سفر پامپئو به منطقه

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن اظهار داشت که دشمن صهیونیستی از ملت یمن که در هر نبردی یک پشتوانه برای مقاومت به شمار می رود […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن اظهار داشت که دشمن صهیونیستی از ملت یمن که در هر نبردی یک پشتوانه برای مقاومت به شمار می رود می ترسد.

وی افزود: «رژیم صهیونیستی که بر دغدغه و نگرانی مبتنی است امروز از خط مقاومت که از لبنان و سوریه تا یمن و مرکز قدس اشغالی امتداد یافته است می ترسد».

در دیدار وزیر خارجه لبنان و پامپئو چه گذشت؟دیدار پامپئو با حریری با دستورکار تحولات لبنان و منطقه+عکسنماینده لبنانی خطاب به پامپئو: حزب‌الله یکی از گروه‌های سیاسی لبنان است

این مقام حزب الله اظهار داشت که اداره جنگ ها توسط اسرائیل و عربستان با یکدیگر شباهت دارد.

صفی الدین گفت که سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به لبنان که در راستای حزب الله ستیزی صورت گرفته با هدف نجات اسرائیلی‌ها از تنگنایی که گرفتار آن شده اند است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که زبان تهدید آمیز آمریکا علیه مقاومت بر شکست سیاستهای این کشور در منطقه دلالت دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن