ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101534
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
امروز امنیت حاکم بر جامعه حاصل فداکاری و اخلاص شهدا است

امروز امنیت حاکم بر جامعه حاصل فداکاری و اخلاص شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار کرد: شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم بر جامعه و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار کرد: شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم بر جامعه و پیشرفت‌های علمی، فن آوری و اقتصادی کشور حاصل فداکاری و اخلاص شهدا است.

وی خانواده‌های شهداء را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب دانست و افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسؤولان است.

در این دیدار لوح اهدایی فرمانده ناجا قرائت شد و فرمانده انتظامی مازندران لوح سپاس و هدیه را تقدیم خانواده شهید کردند.

امروز امنیت حاکم بر جامعه حاصل فداکاری و اخلاص شهدا است

 

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در دیدار با خانواده شهیدان آهنگر صالحانی و بالی لاشک در بخش کوهستانی کجور با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه شامخ شهدا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای ترک شود، گفت: ادامه دادن راه شهدا از وظایف نیرو‌های جان بر کف انتظامی در تمام سرزمین ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است، افزود: پایمردی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشت.

سرهنگ محمدی خانواده شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و اضافه کرد: آن‌ها نقش مهمی در تربیت شخصیت‌های برجسته داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن