ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101536
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولان خدمت به خانواده شهداء را وظیفه خود می دانند

مسئولان خدمت به خانواده شهداء را وظیفه خود می دانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در دیدار با خانواده شهید ‘سید مرتضی هاشمی باباحیدری’ تاکید کرد: خانواده شهداء حق بزرگی بر گردن مسئولان و مردم دارند، از این رو خدمتگزاری به خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را جزو برنامه های روزمره و اصلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در دیدار با خانواده شهید ‘سید مرتضی هاشمی باباحیدری’ تاکید کرد: خانواده شهداء حق بزرگی بر گردن مسئولان و مردم دارند، از این رو خدمتگزاری به خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را جزو برنامه های روزمره و اصلی خود قرار داده اند.
وی تصریح کرد: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های کشور در دنیا مرهون مجاهدت های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.
وی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های بعدی همواره باید مورد توجه مسئولان و برنامه ریزان باشد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهیدان برای دفاع از کیان اسلامی ایران تمام قد مقابل استکبار جهانی ایستادند.
علی کاظمی باباحیدری تاکید کرد: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس موفقیت های فراوانی در قالب تیپ مستقل 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) برای کشور کسب کردند.
وی افزود: مسئولان با پیروی از راه و پیام شهیدان و عمل به وصیت نامه های انان می توانند مسیر پیشرفت کشور را هموار کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
فارسان در 35 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/6021
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن