ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101553
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۳۴
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش الحوثی به ادعاهای پامپئو درباره حضور ایران در یمن

واکنش الحوثی به ادعاهای پامپئو درباره حضور ایران در یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن و عضو شورای عالی سیاسی انصارالله به ادعاهای  اخیر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره اینکه موشک های شلیک شده توسط نیروهای […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن و عضو شورای عالی سیاسی انصارالله به ادعاهای  اخیر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره اینکه موشک های شلیک شده توسط نیروهای یمنی ایرانی است واکنش نشان داد.

وی افزود: «پامپئو و وزارت خارجه آمریکا بعد از چهار سال حمله به یمن اعلام کردند که این جنگ نیابتی است و ایران از یمن موشک شلیک می کند».

کشته شدن 3 نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی

الحوثی گفت: «من به آمریکایی‌ها می‌گویم که تجاوز خود و جنایاتتان و محاصره یمن را متوقف کنید تا تمام اشکال دفاع نظامی یمن و تمام بهانه‌هایی که می‌آورید از بین رود و اگر راست می گویید مستقیما با ایران وارد نبرد شوید».

ائتلاف متجاوز سعودی و غرب بارها مدعی شده اند که موشک‌های یمن، ایرانی بوده و از طریق ایران در اختیار  ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گذاشته شده است این در حالی است که این ادعا به صراحت توسط دولت قانونی یمن و مقامات کشورمان رد شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن