ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101573
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
  • 322 بازدید
  • ارسال توسط :
عاشقانه های دختر شهید با پدرش+ فیلم

عاشقانه های دختر شهید با پدرش+ فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حمید احسانی از شهدای افغانستانی لشکر فاطمیون در سوریه و متولد سال 1372 در مشهد بود که آبان سال 92 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حقانیت اسلام در منطقه زینبیه […]

عاشقانه های دختر شهید با پدرش به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حمید احسانی از شهدای افغانستانی لشکر فاطمیون در سوریه و متولد سال 1372 در مشهد بود که آبان سال 92 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حقانیت اسلام در منطقه زینبیه دمشق به شهادت رسید. بعد از شهادت او یدیویی از دخترش منتشر شده که در آن عاشقانه های دخترانه خود را با پدر شهیدش بیان می کند.

همسر شهید احسانی آخرین تماس با همسرش و لحظه شنیدن خبر شهادت را چنین روایت می کند:

همسرم نزدیک به 2 ماه در منطقه حضور داشت. هر هفته در حدود 3 دقیقه باهم ارتباط تلفنی داشتیم. یک هفته قبل از اینکه خبر شهادتش را بیاورند با من تماس گرفت. مدام می پرسید چیزی کم و کسری نداریم؟ سراغ دخترمان نادیا را می گرفت، انگار می دانست قرار است دیگر میانمان نباشد اما متاسفانه نتوانست صدای نادیا را بشنود.

در این ویدیو صحبت های این دختر کوچک را درباره پدرش می بینید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن