ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101624
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

نورافکن: بازی ایران و عراق فینال زودهنگام انتخابی المپیک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، امید نورافکن پس از پیروزی سه بر صفر تیم امید ایران مقابل یمن در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت: در بازی با یمن، بهتر از بازی با ترکمنستان بودیم. خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. با این وجود هنوز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، امید نورافکن پس از پیروزی سه بر صفر تیم امید ایران مقابل یمن در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت: در بازی با یمن، بهتر از بازی با ترکمنستان بودیم. خوشحالم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. با این وجود هنوز بازی مهم ما مقابل عراق باقی مانده است که می‌توان آن را فینال زودهنگام انتخابی المپیک قلمداد کرد.

وی درباره مشکلات گلزنی مقابل یمن گفت: می‌دانستیم که یمن دفاعی بازی می‌کند و کار برای ما سخت می‌شود. در اواخر بازی این تیم از نظر بدنی افت کرد و ما تونستیم از این نقطه به گل برسیم.

کاپیتان تیم امید همچنین درباره تاثیر حضور وینفرید شفر در بازی ایران و یمن نیز اظهار کرد: در ابتدای بازی خبردار شدیم که آقای شفر در ورزشگاه حضور دارد. من و سایر بازیکنان جوان از این موضوع انگیزه گرفتیم. او مربی کارنامه‌داری است و امیدوارم با استقلال موفق شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن