ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101636
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۲۶
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

تظاهرات گسترده ضد سعودی در یمن/ عملیات بی‌سابقه یمن با دهها کشته و زخمی سعودی

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، استان عمران دیروز یکشنبه شاهد تظاهرات گسترده مردمی در آستانه چهارمین سالروز حمله رژیم آل سعود و امارات به یمن بود که با شعار عزت و پایداری در برابر تجاوز […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، استان عمران دیروز یکشنبه شاهد تظاهرات گسترده مردمی در آستانه چهارمین سالروز حمله رژیم آل سعود و امارات به یمن بود که با شعار عزت و پایداری در برابر تجاوز برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که فیصل جعمان استاندار عمران و عبدالکریم الشامی رئیس دادگاه استیناف این کشور به همراه تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی و غیرنظامی آن را ساماندهی کرده بود، تصاویر و شعارهایی در محکومیت جنایات متجاوزان آمریکایی- سعودی در یمن سر می دادند.

جعمان در سخنانی در این تظاهرات تاکید کرد که مردم این استان مواضع خود را در شهادت هزاران نفر از اهالی خود و حمایت و دفاع از کشور و امنیت و ثبات آن مطرح می‌کنند. وی تاکید کرد که اهالی عمران مانند گذشته در تعهد خود نسبت به دفاع از کشور باقی مانده‌اند.

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

وی همچنین تأکید کرد که سال پنجم پایداری در برابر تجاوز، سال پیروزی و اخراج اشغالگران از اراضی کشور خواهد بود.

احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی نیز بیانیه‌هایی را در مورد پایداری ملت یمن طی چهار سال گذشته در برابر شدیدترین تجاوزها و جنایت‌های ضد انسانی در تاریخ معاصر قرائت کردند.

جزئیات ضربه دردناک مدافعان یمنی به متجاوزان سعودی

از سوی دیگر سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از کشته شدن بیست نفر از نیروهای ارتش سعودی و زخمی شدن ده‌ها نفر از آنها و تخریب پنج خودروی زرهی و به غنیمت گرفتن یک تجهیزات بزرگ نظامی در عملیات بی‌سابقه صورت گرفته توسط ارتش و کمیته‌های مردمی در جیزان خبر داد.

بر اساس این گزارش که خبرگزاری یمن آن را منتشر کرده است، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی بعد از رصد دقیق محل‌های تجمع و تحرکات دشمن صهیونیستی توسط یگان ویژه نیروهای مسلح خود عملیات هجومی بی‌سابقه‌ای را از شرق کوه‌های ام بی سی و الصفة و روستاهای القیمة و الصیابة و مناطق مجاور آن انجام دادند.

این عملیات با پرتاب موشک زلزال توسط نیروهای مردمی یمن همراه بود که مواضعی از نیروهای متجاوز را هدف قرار داد و باعث غافلگیری دشمن صهیونیستی و ایجاد ترس و وحشت در میان متجاوزان سعودی شد.

سرتیپ سریع همچنین تأکید کرد که جنازه ده‌ها نفر از متجاوزان سعودی همچنان در مناطقی که هدف قرار گرفته‌اند، باقی مانده و دشمن نمی‌تواند با وجود موشک باران و پشتیبانی گسترده هوایی این جنازه‌ها را از منطقه خارج کند.

وی از موفقیت کامل این عملیات نظامی خبر داد و گفت که تصاویر این عملیات طی ساعت‌های آینده منتشر خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن