ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10164
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۴۵
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش بزرگ پیاده روی اربعین را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم

همایش بزرگ پیاده روی اربعین را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم شهید سجاد زبرجدی سهراب با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مردم شهید پرور شهرری و مسؤولان استانی و شهرستانی با سخنرانی سردار علی فضلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم شهید سجاد زبرجدی سهراب با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مردم شهید پرور شهرری و مسؤولان استانی و شهرستانی با سخنرانی سردار علی فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در مسجد مرتضی علی (ع) شهرری برگزار شد.

فضلی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون هوش و ذکاوت شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: این شهدا برای دین خدا سرمایه گذاری کردند.

وی با اشاره به ذات پلید دشمنان، تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه بوده است و از هر گونه درگیری سوء استفاده می کند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: امروز بیشتر از گذشته محتاج وحدت و اخوت هستیم چرا که قصد دارند بین مردم و ولایت فقیه فاصله ایجاد کنند.

فضلی با بیان اینکه دشمن از وحدت ما هراس دارد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای محکم کردن پیوند اخوت بین مسلمین قدم برداشته اند و ما نیز برای حفظ خون شهدا باید از درگیری های مختلف قومی پرهیز کنیم.

وی روحیه مدافعان حرم را روحیه سلحشورانه عنوان کرد و افزود: هرکس در دفاع از دین خدا به میدان آمده است مبارز راه حق و مدافع آل الله است.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه راهپیمایی اربعین را بزرگترین همایش جهان اسلام عنوان کرد و گفت: شرکت کردن آحاد مردم از اقصی نقاط جهان در پیاده روی اربعین که همه ساله بر تعدادشان افزوده می شود، نشان از عشق و اردات زائران به سرور و سالار شهیدان است.

فضلی بیان کرد: میهمانان غیر ایرانی از کشورهای تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، آذربایجان و … مسافت های طولانی را طی کرده، خود را به ایران می رسانند و برای زیارت اربعین چند هفته پیاده روی می کنند.

وی تصریح کرد: همایش عظیم و باشکوه پیاده روی اربعین را مدیون خون مقدس شهدای مدافع حرم از تیپ های فاطمیون، زینبیون، حیدریون، علویون و حزب الله هستیم که این مسیر الی الله را باز کردند.

شهید سجاد زبرجدی سهراب 24 ساله و اهل شهرری بود که چهل روز پیش در دومین اعزام خود برای دفاع از حرم اهل بیت، در عملیات مبارزه با گروه تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن