ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101699
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر انصارالله:آمار تلفات جنگ یمن حکایت از وحشی بودن متجاوزان دارد

رهبر انصارالله:آمار تلفات جنگ یمن حکایت از وحشی بودن متجاوزان دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله روز دوشنبه به مناسبت چهارمین سالروز مقاومت ملت یمن در برابر جنگ ائتلاف سعودی و حملات متجاوزان سخنرانی کرد. رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود از مقاومت و پایداری نیروهای یمنی و ملت این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله روز دوشنبه به مناسبت چهارمین سالروز مقاومت ملت یمن در برابر جنگ ائتلاف سعودی و حملات متجاوزان سخنرانی کرد.

رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود از مقاومت و پایداری نیروهای یمنی و ملت این کشور تمجید کرد و گفت که «چهار سال از جنات‌ها، ظلم و قتل زنان و کودکان یمنی می‌گذرد».

سید عبدالملک الحوثی گفت : جنگی که ائتلاف سعودی علیه یمن از چهار سال پیش آغاز کرده، با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل ادامه دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: متجاوزان چهار سال است که مهمترین کشور منطقه را با بهترین ملت آن هدف قرار داده‌اند تا بتوانند این ملت را از هم دور کنند.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: آمار تلفات مربوط به جنگ یمن طی چهار سال گذشته، نشان دهنده وحشی بودن متجاوزان و دشمنان ما است.

 

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن