ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101711
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
  • 194 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک‌رسانی گروه جهادی شهید مدافع حرم سعید کمالی در روستاهای سیل‌زده ساری +تصاویر

کمک‌رسانی گروه جهادی شهید مدافع حرم سعید کمالی در روستاهای سیل‌زده ساری +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیلاب روزهای اخیر در مازندران به برخی از شهرهای و روستاهای مرکزی و شرقی مازندران خسارت جدی وارد کرد. روستاهای بخش رودپی شمالی ساری نیز با وقوع سیل دچار آبگرفتگی شد که سیلاب به خانه بسیاری از روستائیان ورود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیلاب روزهای اخیر در مازندران به برخی از شهرهای و روستاهای مرکزی و شرقی مازندران خسارت جدی وارد کرد.

روستاهای بخش رودپی شمالی ساری نیز با وقوع سیل دچار آبگرفتگی شد که سیلاب به خانه بسیاری از روستائیان ورود و خسارات بسیاری به آنها وارد کرده است.

با فروکش کردن سیلاب در روستاهای بخش رودپی ساری، گروه‌های جهادی بسیج وارد روستاهای سیل‌زده شدند و در جمع‌آوری گل و لای به کمک مردم رفتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) ساری در این باره اظهار کرد: از زمان وقوع سیل در شهرستان ساری، بسیجیان در اسکان و جمع‌آوری گل و لای از خانه‌ها به کمک سیل‌زدگان رفتند.

حافظ نجفی با بیان اینکه 20 بسیجی در قالب گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی به روستاهای اسفندان و سوته بخش رودپی ساری برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اعزام شدند، افزود: بسیجیان در این روستاها اقدام به لایروبی، تمیز کردن منزل افراد بی‌سرپرست و ناتوان، بیرون کشیدن آب از حیاط خانه‌ها، جابجایی اسباب و اثاثیه کردند.

وی از توزیع اقلام غذایی با کمک اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد و گفت: 100 بسته غذایی و 50 نوع پوشاک در اختیار سیل‌زدگان روستاهای سوته و اسفندان بخش رودپی ساری قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن