ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101726
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۳۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
ماجدی: بازیکنان باید بدانند که تیم عراق مانند یمن و ترکمنستان نیست

ماجدی: بازیکنان باید بدانند که تیم عراق مانند یمن و ترکمنستان نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، کارشناس فوتبال و رئیس کمیته آموزش ضمن تبریک سال نو به خانواده فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال المپیک دو بازی خوب را برگزار کرده و اکنون دیگر زمان انتقاد نیست. باید به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، کارشناس فوتبال و رئیس کمیته آموزش ضمن تبریک سال نو به خانواده فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال المپیک دو بازی خوب را برگزار کرده و اکنون دیگر زمان انتقاد نیست. باید به فال نیک بگیریم که در هر بازی 3 گل وارد دروازه کردیم و پیروز میدان شدیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان باید بدانند که تیم عراق مانند یمن و ترکمنستان نیست. تیمی بهتر و قوی تر از دو تیمی که با آن بازی کرده، است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در این دیدار موفق شود. تیم ملی فوتبال امید بدون شک با تلاش و پشتکار می تواند به المپیک 2020 صعود کند.

ماجدی ادامه داد: روز گذشته به خاطر حمایت از بازیکنان امید  به تهران آمده تا در استادیوم حضور داشته و در کنار ملی پوشان کشورم باشم.در برنامه ریزی که مقابل عراق داریم باید فراتر از بازی با عراق نگاه کنیم. در واقع نباید نام تیم ها برایمان اهمیت داشته باشد. تیمی که به المپیک 2020 صعود می کند نباید برایش فرقی داشته باشد که مقابل عراق، ژاپن و یا هر تیمی به میدان می رود.

وی گفت: این تیم توانایی این را دارد که مقابل عراق پیروز شود. مطمئنا امروز تیم امید همه فدراسیون و مردم عزیزمان را خوشحال خواهد کرد و خستگی از تن مان بیرون خواهد آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن