ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101821
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی نیروهای یمنی در عسیر؛ هلاکت 5 داعشی در "البیضاء"

پیشروی نیروهای یمنی در عسیر؛ هلاکت 5 داعشی در "البیضاء"

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیاتی در منطقه مجازه در عسیر موفق شدند 3 منطقه تحت اشغال مزدوران ارتش سعودی را از لوث آنها پاکسازی کرده […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیاتی در منطقه مجازه در عسیر موفق شدند 3 منطقه تحت اشغال مزدوران ارتش سعودی را از لوث آنها پاکسازی کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کنند.

همزمان با این تحول نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران ارتش سعودی به سمت مواضع خود در اطراف گذرگاه علب در عسیر را متوقف کردند. در جریان این عملیات شماری از مزدوران کشته یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی گفت که یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شد یک خودری حامل مزدوران را در منطقه "السدیس" واقع در نجران منفجر کند. 

وی تاکید کرد که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران ارتش سعودی کشته و زخمی شدند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ارتش سعودی بر اثر حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به السدیس واقع در نجران خبر داد.

پیام راهپیمایی میلیونی امروز یمنی‌ها به عربستان/ الحوثی: ملت یمن پیروز خواهند شدتوطئه متجاوزان علیه آموزش و علم در یمن؛ 402 مدرسه با خاک یکسان شد

از سوی دیگر نیروهای یمنی تلاش مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در اطراف کوه "قیس" در جیزان را به شکست کشاندند که این عملیات منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران شد.

یک منبع نظامی گفت که بر اثر حملات توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، 5 تروریست داعشی در جبهه "الحازمیه" در بخش "الصومعه" واقع در استان البیضاء به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام یک عملیات کمین منحصر به فرد در جبهه "الضباب" واقع در تعز شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را کشته و زخمی کردند.

سه شنبه ششم فروردین، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

جنایت‌های عربستان سعودی با هدف تسلیم کردن مجدد یمنی‌ها و از بین بردن انقلاب آنها صورت گرفت. بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت هزار و 460 روز از آغاز تجاوز سعودی- اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند.

همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن