ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101870
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: انگلیس کودکان را برای جنگ علیه یمن آموزش می‌دهد

الحوثی: انگلیس کودکان را برای جنگ علیه یمن آموزش می‌دهد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های یمنی، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که چهل درصد از نیروهای ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات علیه یمن کودک هستند و […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های یمنی، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که چهل درصد از نیروهای ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات علیه یمن کودک هستند و توسط نیروهای انگلیسی آموزش می بینند.

الحوثی اظهار داشت: «ما به کارگیری کودکان در جنگ آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات علیه یمن و آموزش کودکان توسط نیروهای انگلیس برای جنگیدن علیه یمن را محکوم می کنیم».

پیش از این یک روزنامه انگلیسی از اقدام مشترک انگلیس و عربستان در جذب کودکان در جنگ یمن خبر داد.

این در حالی است که "مارک فیلد" وزیر مشاور دولت انگلیس در امور مربوط به آسیا تاکید کرد که دولت این کشور تحقیقاتی را در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه اقدام نیروهای نظامی انگلیس برای آموزش کودکان در چارچوب ائتلاف متجاوز عربستان به یمن در دستور کار خود قرار داده است. 

تظاهرات گسترده ضد سعودی در یمن/ عملیات بی‌سابقه یمن با دهها کشته و زخمی سعودیهلاکت 4 نظامی سعودی و 2 سودانی/ افزایش آمار شهدای جنایت بمباران بیمارستان صعدهکشته شدن 20 نظامی سعودی در مرز یمن

روز سه شنبه ششم فروردین، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

جنایت‌های عربستان سعودی با هدف تسلیم کردن مجدد یمنی‌ها و از بین بردن انقلاب آنها صورت گرفت. بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) منتشر کرد، با گذشت هزار و 460 روز از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن