ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101904
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
  • 336 بازدید
  • ارسال توسط :

تلفات و خسارات سنگین مزدوران سعودی در شمال و جنوب یمن

العالم – یمن خبرنگار شبکه العالم در یمن امروز جمعه گزارش داد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک 2 موشک هدایت شونده توانستند 2 دستگاه تانک مزدوران سعودی را در منطقه الصدرین شهر مریس استان الضالع (جنوب) منهدم کنند. خبرنگار العالم افزود: نیروهای یمنی همچنین با شلیک یک موشک هدایت شونده توانستند یک […]

العالم – یمن

خبرنگار شبکه العالم در یمن امروز جمعه گزارش داد: ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک 2 موشک هدایت شونده توانستند 2 دستگاه تانک مزدوران سعودی را در منطقه الصدرین شهر مریس استان الضالع (جنوب) منهدم کنند.

خبرنگار العالم افزود: نیروهای یمنی همچنین با شلیک یک موشک هدایت شونده توانستند یک تانک دیگر مزدوران سعودی را در نزدیکی شهر "دَمْت" استان الضالع منهدم کنند.

خبرنگار العالم اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین در استان الجوف (شمال) مانع پیشروی مزدوران سعودی شدند و تلفات و خسارات سنگینی را به آنها وارد کردند.

خبرنگار العالم افزود: مزدوران سعودی از 3 جهت به سوی صحرای الاجاشر در استان الجوف پیشروی می کردند که نیروهای یمنی از پیشروی مزدوران جلوگیری کردند و دهها نفر از آنها را به هلاکت رساندند یا زخمی ردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار العالم؛ نیروهای یمنی توانستند 16 خودروی مزدوران سعودی را منهدم کنند و همۀ سرنشینان آن را به هلاکت برسانند و 3 نفر از مزدوران را نیز به اسارت گرفتند و تعداد زیادی از آنها را هم محاصره کرده اند.

خبرنگار العالم اعلام کرد: مزدوران سعودی در پیشروی چند ساعتۀ خود در صحرای الاجاشر از پشتیبانی جنگنده ها، بالگردها و هواپیماهای جاسوسی برخوردار بودند ولی نتوانستند پیشرفتی به دست بیاورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن