ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101911
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۴۸
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر «شهد شهود» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر «شهد شهود» منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر «شهد شهود» یادواره سردار شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد. این فراخوان با موضوع شهدای مدافع حرم در بخش‌های کلاسیک، نیمایی و آزاد اعلام شده است. علاقه‌مندان […]

فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر «شهد شهود» منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خوزستان، فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر «شهد شهود» یادواره سردار شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

این فراخوان با موضوع شهدای مدافع حرم در بخش‌های کلاسیک، نیمایی و آزاد اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر 5 اثر خود را به این جشنواره ارسال کنند. طبق فراخوان اعلام شده آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشند. شاعران آثار خود را در فایل word و با قلم bzar و اندازه قلم 14 به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ذکر کامل مشخصات(شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، استان، شهر محل سکونت، شماره تلفن و نشانی الکترونیکی) در صفحه اول الزامی است.

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواه «شهد شهود» تا 30 فروردین اعلام شده است. شاعران آثار خود را به نشانی الکترونیکی shahdeshohod.festival@gmail.com و یا وب سایت  www.sardarshahidalipour.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن