ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101944
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تحولات میدانی استان ضالع/ آغاز عملیات نیروهای یمنی برای بازپس‌گیری مناطق اشغالی بخش « دمت» + نقشه میدانی و عکس

آخرین تحولات میدانی استان ضالع/ آغاز عملیات نیروهای یمنی برای بازپس‌گیری مناطق اشغالی بخش « دمت» + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، شمال غرب استان ضالع یمن در روزهای گذشته شاهد درگیری‌های سنگینی بود و نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی توانستند در بخش «دمت» پیشروی کنند و پیروزی‌هایی میدانی را به دست آورند. براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی پس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، شمال غرب استان ضالع یمن در روزهای گذشته شاهد درگیری‌های سنگینی بود و نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی توانستند در بخش «دمت» پیشروی کنند و پیروزی‌هایی میدانی را به دست آورند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی پس از درگیری‌های سخت و نفس گیر موفق شدند پیشروی نیروهای مزدور ائتلاف را تا حدود زیادی در بخش «دمت» متوقف کنند و ابتکار عمل را در این محور در دست گیرند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در ادامه عملیات‌های معکوسی را برای بازپس گیری مناطق تازه اشغال شده انجام دادند و در گام نخست توانستند ضربات مهلکی را به نیروهای مزدور وارد کنند و آنان را در برخی محورها عقب برانند.

رزمندگان یمنی پس از درگیری‌های سنگین توانستند کوه راهبردی «غلم» را به طور کامل از اشغال نیروهای مزدور ائتلاف خارج کنند و به کنترل دربیاورند؛ این کوه بر مناطق حومه اشراف کامل دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، چند مقر نظامی و ایستگاه دفاعی در حومه کوه «غلم» به کنترل نیروهای یمنی درآمد؛ در جریان درگیری‌ها خسارت‌های سنگینی به نیروهای مزدور وارد شد و شماری شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

نیروهای یگان مهندسی نیز در روزهای گذشته در چند عملیات دقیق موفق شدند نیروهای مزدور ائتلاف را در کمین تله‌های انفجاری گرفتار کنند و تعدادی از آنان را در حومه بخش «دمت» به هلاکت برسانند و زخمی کنند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن درصدد هستند با انجام عملیات‌های کوتاه اما مستمر، تلفات نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی را در بخش» دمت» افزایش دهند و مناطق اشغالی را بازپس بگیرند.

آزادسازی مناطق اشغالی در مرکز و جنوب استان ضالع هدف دیگر نیروهای یمنی پس از پاکسازی کامل بخش «دمت» است؛ استان ضالع در جنوب یمن واقع شده و ۴۵ درصد از مساحت آن در اشغال نیروهای مزدور ائتلاف است.

استان ضالع با استان‌های «البیضاء، اب، تعز و لحج» هم مرز است و محل اتصال استان عدن و لحج نیز به شمار می‌آید و همین مسئله اهمیتش را برای طرفین درگیر در جنوب چند برابر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای مزدور در سال‌های گذشته درصدد بودند استان ضالع را به اشغال دربیاورند و ارتباط را با استان‌های «اب و تعز» قطع کنند و نیروهای یمنی را در شمال استان لحج به محاصره دربیاورند که تاکنون ناکام مانده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن