ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101950
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۱۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
در کدام استان‌ها خطر جاری شدن سیل وجود دارد؟ +اینفوگرافیک

در کدام استان‌ها خطر جاری شدن سیل وجود دارد؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوروز امسال، بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان و شیراز شد، بطوریکه  شدت سیل، بسیاری از روستاها را دچار آبگرفتگی کرد. در […]

در کدام استان‌ها خطر جاری شدن سیل وجود دارد؟ +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوروز امسال، بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها باعث به وجود آمدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان از جمله گلستان و شیراز شد، بطوریکه  شدت سیل، بسیاری از روستاها را دچار آبگرفتگی کرد. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب، از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان صادر شد و هم‌اکنون با گذشت چند روز کماکان عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

حال با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، سازمان هواشناسی اعلام کرد که در روزهای آتی بارش‌های گسترده‌تری در غرب را شاهد خواهیم بود. با توجه به شدت بارندگی در روز‌های ۱۱ و ۱۲ فروردین، لازم است افراد در این روز‌ها از سفر به شهر‌های شمال و غرب کشور خودداری کنند.

هلال احمر برای پیشگیری از خطرات احتمالی با طراحی یک اینفوگرافی خطر سیلابی شدن برخی استان‌های کشور را مورد برسی قرار داده و با جزئیات بیشتر نمایش داده است که لازم است مسافران پیش از سفر، شرایط جوی مقصد خود را بسنجند.

در کدام استان‌ها خطر جاری شدن سیل وجود دارد؟ +اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن