ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101982
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

پربازدیدترین رویدادهای حماسه و مقاومت در سال 97 چه بود؟

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سال 97 با تمام فراز و نشیب‌ها و خبرهای تلخ و شیرینی که با خود به همراه داشت، گذشت و جای خود را به سالی با آرزوها و تأملات جدید داد. در سال گذشته اخبار […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سال 97 با تمام فراز و نشیب‌ها و خبرهای تلخ و شیرینی که با خود به همراه داشت، گذشت و جای خود را به سالی با آرزوها و تأملات جدید داد. در سال گذشته اخبار مختلفی از شهدای مدافع حرم، رزمندگان فاطمیون، اتفاقات مختلف در حوزه جانبازان، تفحص شهدای دفاع مقدس، نقش حزب‌الله در مقاومت منطقه، اخبار ایثارگران و دستگاه‌های مسئول برای خدمت رسانی به ایثارگران و گلزارهای شهدای کشور در حوزه ایثار و مقاومت منتشر شد. مرور بر اخبار و اتفاقات شاخص سال 97 در حوزه ایثار و شهادت و مقاومت اسلامی که وقایع مهمی را به خود اختصاص می‌دهند، خالی از لطف نیست. مرور این اخبار، پربازدیدترین‌های سال 97 را از جانب مخاطبین معرفی ساخته و نشان می‌دهد چه وقایعی از نگاه مردم قابل توجه بوده و نیاز به واکاوی داشته است.

اخباری همچون سلحشوری‌های رزمندگان فاطمیون در جبهه مقاومت سوریه، روایت خاطراتی از فرماندهان شهید مدافع حرم، اخباری در ادامه کار تفحص شهدای دفاع مقدس، نگاه رهبری به حوزه‌های ایثار و شهادت و کم توجهی مردم و مسئولین به جانبازان اعصاب و روان در سال 97 ، عنوان پربازدیدترین‌های این حوزه را به خود اختصاص می‌دهد. در ادامه پربازدیدترین اخبار سال 97 در حوزه ایثار و شهادت می‌آید:

لحظاتی از نبرد مقتدرانه رزمندگان فاطمیون با تروریست‌ها+فیلم

 

واکنش‌های مجازی مردم به رفتار داعش در سریال پایتخت+تصاویر

 

دیدار با فاطمیون|امام خامنه‌ای: از قدیم به برادران «هزاره» افغانستان نگاه ستایشگرانه داشته‌امروایت انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان فاطمیون + فیلمانفجار مین ضدتانک حین عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا+فیلملحظاتی از دیدار جانبازان حزب‌الله لبنان با امام خامنه‌ای+فیلمروایت سردار مدافع حرمی که 1500 یتیم سوری را تحت پوشش گرفتیگان تک تیراندازان فاطمیون چگونه تشکیل شد؟پاسخ رهبر انقلاب به درددل خانواده شهدای هسته‌ای چه بود؟بازگشت پیکر مطهر شهید سلطانمرادی، 4 سال پس از شهادتمسئولین پاسخگو باشند: ماجرای مرگ تلخ جانباز اعصاب و روان در افغانستان+اسنادپیکر شهدای کربلای 4 چگونه پیدا شد؟ +فیلمچرا رهبر معظم انقلاب مخالف یکسان سازی قبور شهداست؟فرمانده حسین از هم‌نشینی با خادمان سامرا تا علاقه به رزمندگان لبنانیواقعیت بدون سانسور جانبازان غریب اعصاب و روانسرانجام دیپلمات‌های ایرانی؛ شهادت یا اسارت 36ساله؟ماجرای تدفین یک مدیرکل در گلزار شهدا؛ اقدامی قانونی یا خلاف قانون؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن