ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101988
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۰۷
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

امارات در حال احداث بندر اختصاصی در جزیره اشغال شده یمن

العالم ـ یمن به نوشته روز یکشنبه القدس العربی، تصاویر منتشر شده از جزیره سقطری یمن حاکی از آن است که امارات متحده عربی درحال ساخت یک بندر اختصاصی در یک پایگاه نظامی واقع در نزدیکی بندر اصلی این جزیره است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای اماراتی در امتداد ساحل این جزیره […]

العالم ـ یمن

به نوشته روز یکشنبه القدس العربی، تصاویر منتشر شده از جزیره سقطری یمن حاکی از آن است که امارات متحده عربی درحال ساخت یک بندر اختصاصی در یک پایگاه نظامی واقع در نزدیکی بندر اصلی این جزیره است.
تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای اماراتی در امتداد ساحل این جزیره منطقه ای با وسعت زیاد را دیوارکشی کرده و تحت مراقبت شدید قرار داده اند.
منابع محلی افزودند: نیروهای اماراتی درحال زیرسازی مساحت وسیعی از ساحل هستند تا یک بندر اختصاصی در جزیره سقطری برای خود احداث کنند.
بندر حولاف بندر اصلی و رسمی جزیره سقطری است که تحت نظارت نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن است.
جزیره سُقُطریٰ مجمع ‌الجزایری است که در دهانهٔ خلیج عدن قرار دارد و متعلق به کشور یمن است؛ اما طی سال های گذشته نیروهای اماراتی وارد این جزیره شده و آن را به اشغال خود در آورده اند.
برخی از رسانه های یمنی تاکید کردند که نیروهای اماراتی بندر اختصاصی دیگری در شهر مکلا واقع در استان عدن یمن دارند که از آن برای انتقال اسرا و کالا و تجهیزات استفاده می کنند.
این منابع افزودند: بندر مکلا همچنین برای انتقال محققان آمریکایی که در زندان های سری تحت کنترل امارات متحده عربی کار می کنند، استفاده می شود.
پیش تر نهادهای بین المللی حقوق بشری از وجود زندان های مخفی امارات متحده عربی در جنوب یمن خبر داده بودند. این گزارش ها حاکی از آن است که شمار زیادی اسیر در این زندان ها در شرایط بدی نگهداری می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا،حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن