ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102014
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۲۱
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

کشته و زخمی شدن ده‌ها سرباز عربستانی در حملات موشکی انصارالله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله گفت: ما تلاش متجاوزان و مزدوران برای نفوذ به پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه حیران استان حجه را ناکام گذاشتیم و آن‌ها را هدف حملات موشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله گفت: ما تلاش متجاوزان و مزدوران برای نفوذ به پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه حیران استان حجه را ناکام گذاشتیم و آن‌ها را هدف حملات موشکی قرار دادیم. در حمله موشک بالستیک “بدر ۱” به تجمع متجاوزان بیش از ۶۰ تن کشته و زخمی شدند.

همچنین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمع سربازان عربستانی در پایگاه‌های استان جیزان عربستان را هدف حملات موشکی قرار دادند که به کشته و زخمی شدن ده‌ها سرباز سعودی منجر شد.

در منطقه عسیر نجران نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی را علیه متجاوزان عربستانی انجام دادند که در جریان این حمله ده‌ها متجاوز کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر ائتلاف متجاوز عربی مدعی شده که دو پهپاد انصارالله را در شهر خمیس مشیط در استان نجران رهگیری و منهدم کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن