ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102017
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

آزادی زنان در جهان از تبلیغات تا واقعیت!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ از سالهای گذشته تاکنون، همواره موج گسترده و سنگین تبلیغات رسانه‌ای سعی نموده است به همه القاء کند، زنان در نظام جمهوری اسلامی زیر شدیدترین فشارها قرار دارند و از هیچ یک از آزادی‌های قانونی و شرعی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ از سالهای گذشته تاکنون، همواره موج گسترده و سنگین تبلیغات رسانه‌ای سعی نموده است به همه القاء کند، زنان در نظام جمهوری اسلامی زیر شدیدترین فشارها قرار دارند و از هیچ یک از آزادی‌های قانونی و شرعی خود برخوردار نیستند و در مقابل زنان در غرب با برخورداری از عدالت جنسیتی و تمامی آزادی‌ها و حقوق برابر با مردان به سرعت در حال طی کردن مسیرهای پیشرفت و ترقی هستند اما واقعیت چیز دیگریست. در گزارش زیر با استناد به اخبار و گزارش‌های خود غربی‌ها، شرایط واقعی حاکم بر زنان را در این جوامع می بینید.

  آزار جنسی در انواع مختلف در سراسر دنیا به میزان متفاوت وجود دارد.    انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

انواع آزار جنسی زنان در آمریکا

1. قاچاق و بردگی جنسی کودکان

قاچاقچیان در راه رفتن به مرز آمریکا هزاران کودک مهاجر را مجبور به فاحشگی می کنند.

هر ساله صدها هزار نفر در جستجوی زندگی بهتر به سوی آمریکا می آیند. بسیاری از آنها برای عبور غیر قانونی از مرز جنوب غربی، هزاران دلار به قاچاقچی می پردازند. دیگران نیز با ویزای شغلی موقت فریب داده شده و مجبور به فاحشگی می شوند.

گرِگ نِوانو یکی از مقامات بخش تحقیق در امور مهاجرت و گمرک با بیان اینکه یک قاچاقچی اغلب وعده زندگی، شغل و عشق بهتر در آمریکا را می دهد، گفت: "اکثر اوقات، والدینی که می خواهند فرزندانشان زندگی بهتری داشته باشند، کودک خود را با یک دوست یا عمو زاده به آمریکا می فرستند."

وی ادامه داد: "و در طول مسیر که سفری طولانی تا آمریکا است، قاچاقچیان کودکان را استثمار می کنند. آنها می گویند اگر پول اضافی به ما نپردازی یا اگر فلان کار را که برخی جنسی و برخی کارگری است، انجام ندهی خانواده تو را می کشیم."

بالارد، بنیانگذار سازمان زیر زمینی ضد قاچاق انسان، گفت که هر ساله 10000 کودک به منظور بردگی جنسی به آمریکا قاچاق می شوند.

2. خشونت جنسی با زنان بومی آمریکا

تجاوز به حقوق بومیان در آمریکا بسیار رایج است. تحقیقات در مورد حقوق زنان بومی و نرخ بالای خشونت علیه آنان توسط مردان غیر بومی، نشان داد که اکثر این زنان یا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و یا مجبور به رابطه جنسی شده اند.

در حال حاضر، در عصر جنبشMeToo، این موضوع باعث افزایش کشمکش سیاسی است، زیرا جنبش گسترده فعالان بر زنان بومی، جمعیتی که بالاترین آمار مرگ و میر، خشونت جنسی و سوءاستفاده بومی را تجربه کرده، متمرکز شده است.

تحقیقات نشان می دهد که 94 درصد از زنان بومی آمریکایی که در شهر سیاتل زندگی می کنند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و یا مجبور به رابطه جنسی شده اند.

تقریبا تمامی زنان بومی سیاتل تجاوز جنسی را تجربه کرده اند.

3. درخواست برندگان صلح نوبل 2018

برندگان جایزه صلح نوبل سال 2018 از جامعه بین المللی خواستند تا اقدامات بیشتری برای پایان دادن به تجاوز به عنوان یک سلاح جنگی انجام دهند.

دنیس موک‌وِگ، متخصص زنان و برنده جایزه صلح نوبل که در سال 2014 به همراه نادیا مُراد، یک فعال حقوق بشری، توسط داعش به عنوان برده جنسی به اسارت گرفته شد، اصرار دارد که جهان باید به نادیده گرفتن استفاده از خشونت جنسی به عنوان سلاح جنگی خاتمه دهد و جامعه بین المللی باید در جنگ از زنان و کودکان بیشتر محافظت کند.

بریت ریس اندرسون، رئیس کمیته نوبل صلح، گفت: "تجاوز و دیگر اشکال خشونت جنسی، سلاح های غیر قابل قبول در هر جنگی است."

وی افزود: "تجاوز سیستماتیک به عنوان بخشی از استراتژی نظامی در جنگ یا درگیری، جنایت جنگی است. کسانی که مسئول جنایات جنگی هستند باید مجازات شوند و باید به بخشودگی که از آن بهره می برند خاتمه داده شود."

4. شکنجه زندانیان یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبسایت آمریکایی Daily Best در 2 فوریه سال 2019، بازپرسان آمریکایی زندانی های یمنی را در زندانی منتسب به امارات متحده عربی شکنجه می دهند.

دو زندانی به Daily Best گفتند که حداقل یک آمریکایی در میان شکنجه گران بوده است. شکنجه های گزارش داده شده شامل؛ شلاق زدن، شوک الکتریکی، تجاوز جنسی و استفاده از سگ های وحشی است.

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

 

انواع آزار جنسی زنان در عربستان سعودی

1. تجاوز به زنان فعال عربستانی

پارادوکس وحشتناکی از سلطه محمد بن سلمان در مسیری که وی خود را آزادکننده زنان می خواند، وجود دارد. عربستان سعودی با نقض قوانین بین المللی که آزادی بیان را تضمین کرده، از قوانین ضد تروریسمی خود برای ساکت کردن فعالان از جمله زنان استفاده می کند.

زینب الخواجه، فعال حقوق بشر در مرکز حقوق بشر خلیج فارس در مورد شکنجه زنان در عربستان سعودی گفت: "ما برخی از روش های شکنجه که در عربستان سعودی استفاده می شود را آشکار می سازیم: شوک الکتریکی، شلاق زدن، گاهی تازیانه زدن بر روی ران ها، تجاوز جنسی انفرادی و گروهی به برخی از زنان مدافع حقوق بشر و عکس گرفتن از بدن عریان آنها در حالی که دستبند به دست دارند یا چشم آنها بسته است."

سارا عزیزه روزنامه نگار، گفت که ما طی ماه های اخیر، در حالی که محمد بن سلمان بواسطه جنبش زنان فعال حقوق بشر مشغول اعتباردهی به خود به عنوان اصلاح طلب بود، گزارش هایی داشته ایم که چندین تن از آن زنان طی بازداشت با شکنجه های سیستماتیک و سوء استفاده های جنسی رو به رو شده اند.

علیرغم اصلاحات وعده داده شده حکومت، زنان و دختران همچنان با تبعیض در قانون و عمل مواجه هستند. زنان برای ثبت نام در مقاطع بالاتر تحصیلی، استخدام، سفر و یا ازدواج، مجبور به کسب اجازه از یک سرپرست مرد اعم از؛ پدر، شوهر، برادر یا پسر خود هستند. همچنین، آنها در برابر بدرفتاری های جنسی و سایر خشونت ها به طرز نامناسبی حفاظت می شوند.

در ماه مه، مقامات عربستان آماده لغو ممنوعیت رانندگی زنان در روز 24 ژوئن شدند، دولت سرکوب هماهنگ شده ی گسترده ای را علیه جنبش حقوق زنان آغاز کرد. مقامات حداقل 13 فعال برجسته حقوق زنان را دستگیر کرده و چندین نفر از آنها را به جرائم جدی بر پایه ی فعالیت صلح آمیز آنها متهم کردند. رسانه های تحت سلطه دولت، مبارزه ای علیه آنها ترتیب داده و آنها را خیانتکار نامیدند. حداقل 9 زن بدون هیچ اتهامی در بازداشت ماندند، حتی برخی از آنها به 20 سال زندان محکوم شدند.

سازمان عفو بین الملل گزارش داده که فعالان حقوق زن در عربستان سعودی مورد تجاوز، شکنجه با شوک الکتریکی، بستن آنها به تخت فولادی و تازیانه زدن بسیار سخت که از طاقت آنها خارج بوده قرار گرفتند. برخی از آنها قادر به راه رفتن یا ایستادن نیستند. حداقل 10 مدافع حقوق بشر با بوسیدن یکدیگر در مقابل بازپرس ها، شکنجه شده اند.

منابع بسیاری اعلام کردند که این شکنجه ها در محل بازداشت غیر رسمی که آنها "هتل" نامیده اند، قبل از انتقال زنان به زندان ذهبان در شمال جده در ماه آگوست صورت می گیرد. منبع جدید نشان داد که زنان برای شکنجه به یک اتاق به نام "مهمانسرای افسر" می روند، اما محل این اتاق مشخص نیست.

به گفته منابع، علائمی چون؛ به سختی راه رفتن، عدم کنترل حرکت دست ها، کبودی در ران ها، نشانه های قرمز و خراشیدگی در ناحیه گردن و صورت حاکی از شکنجه ی زنان است.

گروه حقوق بشری گفت که یکی از بازپرس ها به دروغ به زن فعال حقوق بشر گفت که یکی از اعضای خانواده اش مرده، دروغی که یک ماه باعث آزار و شکنجه آن زندانی شد. دیگران که در زندان های مخفی نگهداری می شوند با شوک های الکتریکی، تازیانه های بسیار سخت که از طاقت آنها خارج است یا خفه کردن در آب شکنجه شده اند.

2. تجاوز به غیر نظامیان یمنی

بازرسان سازمان ملل متحد طی گزارشی اعلام کردند که ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی و امارات متحده عربی در یمن از طریق حملات هوایی، شکنجه زندانیان، تجاوز به غیرنظامیان و استفاده از کودکان 8 ساله به عنوان سرباز، اقداماتی که جنایات جنگی به شمار می آیند، هزاران غیرنظامی را به قتل رساندند.

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

انواع آزار جنسی زنان در انگلستان

1. تهدید جنسی اینترنتی کودکان

ساجد جاوید وزیر کشور انگلیس در سخنرانی اخیرش هشدار داد که بالغ بر 80000 پدوفیل در انگلستان وجود دارد که تهدید جنسیِ اینترنتیِ کودکان را در پی دارد.

طبق آمار جدید، تصاویر مربوط به سوءاستفاده از کودکان در آژانس جرایم ملی طی 5 سال گذشته، 700 درصد افزایش یافته است.

جاوید گفت که سوءاستفاده از نوزادان و کودکان زیر 10 سال بیشتر ثبت شده است.

آمار نشان می دهد که پلیس طی 12 ماه گذشته، روزانه 23 مورد تجاوز جنسی به کودکان از طریق اینترنت را در انگلستان و ولز ثبت کرده است.

مقیاس وسیع تجاوز، منجر به اقدامات بیشتر تکنولوژی برای جلوگیری از دسترسی به تصاویر و ویدئوهای سوءاستفاده جنسی شده است.

 

2. خشونت جنسی در مدارس انگلستان

لارا بِیتس،نویسنده انگلیسی می گوید که دختران انگلیسی در جلسه کارگاهی مدرسه درباره تبعیض و کلیشه های جنسیتی و آرزوهای آینده، عبور از خیابان هنگامی که گروهی از مردان را می بینند، پرهیز از مسیرهای خاص هنگام تاریکی، انجام اقدامات پیشگیرانه برای اجتناب از مورد تجاوز واقع شدن را توصیف کردند.

یکی از دختران توضیح داد که در دست داشتن چوب هاکی در راه بازگشت از تمرین به خانه به منزله ی سلاح است.

زنان انگلیسی برای محافظت خود از اذیت و آزار، سوء استفاده و تجاوز به طور دائم ممارست می کنند، اما شنیدن چنین واقعیت هایی از دختران جوان ویران کننده است. دختران از امنیت خود هراس دارند.

آمارها نشان می دهد که روزانه حدود یک تجاوز در هر مدرسه ی انگلیس به پلیس گزارش می شود. تقریبا یک سوم از دختران 16 تا 18 ساله ی انگلیسی در مدرسه لمس جنسی ناخواسته (نوعی تجاوز جنسی) را تجربه می کنند و استفاده از کلماتی چون "فاحشه" و "آشغال" در قلدری های جنسی شایع است.

دختران زیادی در انگلیس برای ارسال عکس های برهنه خود تحت فشار شدید قرار دارند و سپس با تهدیداتی مبنی بر پخش تصاویر عریان، اقدام به فعالیت های جنسی بیشتر می کنند.

3. پرس سینه دختران

بر اساس گزارش جدید فاش شده، ده ها دختر در انگلستان وادار به تحمل اتو کردن سینه هایشان شده اند. در این روش، سینه دختران به هدف تأخیر در رشد با سنگِ داغ، اتو می شود.

دختران زیر 13 سال از تبار چندینکشور آفریقایی به هدف جلوگیری از توجه ناخواسته مردان مورد این عمل دردناک قرار گرفته اند.

طبق برآوردها، حدود 1000 زن و دختر به اجبار تحت این عمل قرار گرفته اند.

طبق گزارش مرکز قطع اندام تناسلی زنان (FGM)، اتو کردن سینه از اولین نشانه های بلوغ آغاز می شود، یعنی دختران از 9 سالگی تحت این عمل قرار می گیرند.

با وجود اینکه این عمل از نظر مراقبان پزشکی و سازمان های حقوق بشری، سوء استفاده و بدرفتاری با کودک است، در بسیاری از موارد آزاردهندگان بر این باورند که به کودکان خود کمک می کنند تا در برابر توجه مردان و تجاوز جنسی آسیب پذیری کمتری داشته باشند.

طبق گزارش مرکز ملی FGM، در برخی خانواده ها از سنگ های بزرگ، چکش یا کفگیر بسیار داغ که در زغال حرارت دیده استفاده می شود. خانواده های دیگر از کمربند ارتجاعی یا شکم بند برای جلوگیری از رشد سینه استفاده می شود.

این مرکز گفت: "با توجه به نوع ابزار مورد استفاده، مشکلات قابل توجه در سلامت از جمله؛ آسیب به بافت، عفونت، تشکیل دُمَل چرکی یا کیست، ترشح شیر و حتی ناپدید شدن کامل یک یا هر دو سینه اتفاق می آید. این اقدام بر سلامت اجتماعی و روانی کودک نیز تأثیر خواهد گذاشت."

4. قطع عضو تناسلی زنان جوان

بسیاری از زنان جوان از اینکه قربانی جرم و جنایتی شوند که هنوز به عنوان یک عمل فرهنگی یا سنتی پنداشته می شود، بیشتر احساس آسیب پذیری می کنند تا از تجاوز خشونت آمیز جنسی.

بر اساس اظهارات لیلا حسین، مبارز و بازمانده قطع عضو تناسلی، برخی از دانش آموزان دختر در انگلستان از سوی همسالان خود برای انجام قطع عضو تناسلی(FGM)تحت فشار قرار گرفته اند.

حسین که در سال 2013 پروژه دهلیا(Dahlia)را برای کمک به دیگر بازماندگان پایه گذاری کرد، گفت که بسیاری از زنان جوان از اینکه قربانی جرم و جنایتی شوند که هنوز به عنوان یک عمل فرهنگی یا سنتی پنداشته می شود، بیشتر احساس آسیب پذیری می کنند تا از تجاوز خشونت آمیز جنسی.

طبق گزارش خدمات بهداشت ملی بین آوریل سال 2017 و مارس سال 2018 تقریبا 5000 زن و دختر در انگلیس به عنوان قربانی قطع عضو جنسی شناخته شده اند. سازمان بهداشت جهانی برآورد کرده که بیش از 200 میلیون دختر و زن این عمل را انجام داده و هر ساله حدود 3 میلیون دختر نیز در معرض خطر انجام این عمل هستند.

گرچه از سال 1985 این عمل در انگلستان غیرقانونی شده اما حسین از اینکه هیچ اعتقاداتی در این باره در انگلیس وجود نداشته به شدت ناراحت است.

ایوان بالهاچت از شورای رؤسای پلیس ملی و رهبری سازمان درFGM، فقدان اعتقادات در انگلستان را غیر قابل قبول توصیف خواند و گفت که منظره آگاهی فعلی کاملا اسفناک است.

وی ادامه داد: "گرچه از سوءاستفاده از کودکان، زنان و دختران مطلع هستیم، اما نمی دانیم که چه اتفاقی در حال وقوع است. این امر نیاز به بهبود دارد و ما همه در تحقق آن مسئول هستیم. هیچ مذهب، فرهنگ یا سنتی نباید اجازه بی اهمیت جلوه دادن و بهانه تراشی در قبال چنین جنایات مخوفی را بدهد. حالت دردناک تر این است که عموما خانواده ها که باید در جستجوی عشق باشند و از آن حمایت کنند مرتکب این جنایت شده یا انجام آن را تسهیل می کنند."

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

انواع آزار جنسی زنان در میانمار

سازمان توسعه بین المللی انتاریو اعلام کرد که 18000 زن و دختر روهینگیایی توسط ارتش و پلیس میانمار مورد تجاوز جنسی واقع شدند.

همچنین سازمان ملل متحد ضرب و شتم وحشیانه، ناپدید شدن، تجاوزهای گروهی و کشتارها از جمله؛ نوزادان و کودکان که توسط نیروهای دولتی میانمار انجام شده را مستند کرده است.

مبارزات نظامی توسط نیروهای امنیتی شامل؛ کشتار، تجاوز جمعی و سوزاندن روستاها بوده است.

رادیکا کوماراسوامی، نماینده ویژه سازمان ملل متحد از کشتار مردان جوان روهینگیایی، خشونت جنسی با زنان و دختران و به آتش افکندن کودکان توسط نیروهای دولتی میانمار خبر داد.

در اواخر ماه اکتبر سال جاری (2018)، در پی اقدامات مشابه توسط آمریکا و اتحادیه اروپا، استرالیا اعلام کرد که به اتهام خشونت های وحشیانه علیه مردم روهینگیا، دارایی های 5 افسر از جمله یک سپهبد که دستور عملیات های ویژه ی بی رحمانه را داده بود را توقیف می کند.

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

انواع آزار جنسی زنان در هندوستان

1. تجاوز به زنان و دختران معلول

چیزهای خوب برای کسانی که صبر می کنند، اتفاق می افتد. اما زنان و دختران هندوستانی که بازمانده خشونت جنسی هستند سالهای زیادی را در انتظار اجرای عدالت سپری می کنند.

بسیاری از بازماندگان خشونت جنسی با یا بدون معلولیت، در هند و نقاط دیگر با موانع دستیابی به عدالت دست و پنجه نرم می کنند.

زنان و دختران معلول در بالاترین میزان خطر وقوع خشونت جنسی هستند. فرار از موقعیت های خشونت آمیز، کمک خواستن و گفتگو در مورد سوء استفاده برای آنها دشوارتر است. ممکن است برخی از آنها اقدامات جنسی بدون رضایت را جرم ندانند.

سازمان دیده‌بان حقوق بشرگفت که دستیابی و اجرای عدالت نباید منوط به شانس، صبر یا اعمال فشار سازمان های جامعه مدنی باشد. حکومت های سراسر جهان باید به تمام بازماندگان خشونت جنسی از جمله زنان و دختران معلول در مورد اجرای عدالت اطمینان خاطر بدهند.

2. نمونه های تجاوز گروهی و خشم زنان

هیچ علامتی از کاهش بحران تجاوز در هند دیده نمی شود و مجازات ها و قوانین سخت تری نیاز است.

با گذشت شش سال از تجاوز گروهی به اتوبوس دانشجویان در دهلی نو که جهان را شوکه کرد، زنان هندی هنوز آن را به خاطر دارند.

جیوتی سینگ پاندی، دانشجوی 23ساله رشته ی فیزیوتراپی پس از تجاوزی وحشیانه توسط شش مرد در یک اتوبوس در حال حرکت در سال 2012 چند روز پس از این حادثه بر اثر جراحات وارده، درگذشت. اینگونه حوادث، هند را بستوه آورده است.

شش سال پس از آن فاجعه، یک دختر سه ساله در دهلی نو مورد تجاوز و ضرب و شتم قرار گرفت و در کنار جاده رها شد.

طبق گزارش اداره ملی ثبت جرائم، روزانه حدود 100 مورد تجاوز جنسی به پلیس هندوستان گزارش می شود. نزدیک به 39000 حمله در سال 2016 رخ داده که نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش داشته است.

همچنان حملات زیادی علیه زنان و کودکان در سراسر کشور گزارش می شود.

پلیس 6 نفر را در ارتباط با تجاوز به عنف و قتل یک دختر 9 ساله در کشمیر ایالتی در شمال غربی هندوستان دستگیر کرد. نامادری این دختر به پسر 14 ساله اش و سه نفر دیگر گفته که در حضور وی به قربانی تجاوز کنند. بدن دختر، روز یکشنبه در جنگلی در ناحیه Baramulla یافت شد. وی شکنجه شده و بدنش با اسید سوزانده شده بود.

یک زن انگلیسی در راه بازگشت به هتلش در یک محله توریستی محبوب در هند مورد تجاوز قرار گرفت.

در ماه آوریل، یک دختر هشت ساله در ایالت شمالی جامو و کشمیر با خوراندن موادمخدر مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و سپس خفه شد.

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98  

انواع آزار جنسی زنان در برزیل

رسانه های دولتی برزیل با توجه به اظهارات وزارتخانه ایالت گویاس گزارش دادند که بیش از 300 زن، "تیکسِریا"، درمانگر مذهبی را به تجاوز جنسی متهم کردند. حداقل 335 نفر در مورد این اتهامات با وزارتخانه تماس گرفتند.

بازرسان اعلام کردند که اتهامات علیهتیکسِریای76 ساله که به "یوحنای خدا" شهرت داشت،شامل تجاوز به عنف است.

بر طبق گفته مرکز روحی و روانی مستقر در گویاس، هر روزه بین 3000 تا 5000 نفر از هر ملیتی به دیدنتیکسِریامی آمدند.

انواع آزار جنسی زنان در سراسر جهان///////تولیدی///////98

انواع آزار جنسی زنان در رژیم صهیونیستی

در ماه دسامبر سال جاری و یک هفته پس از رد پیشنهاد تشکیل کمیسیون تحقیق پارلمانی در مورد خشونت علیه زنان از سوی بنیامین نتانیاهو، هزاران نفر در تل آویو برای اعتراض به خشونت علیه زنان در اسرائیل، به خیابان آمدند.

حدود 2000 معترض در تل آویو با شعارهای "دیگر ساکت نمی مانیم"، "هیچ چاره ای نیست" و "زنان انقلاب می کنند" به خیابان ها آمدند تا یادآور روز بین ‌المللی مبارزه با خشونت علیه زنان شوند.

شرکت کنندگان از مقامات تل آویو خواستند تا قتل و سوء استفاده از زنان در اسرائیل را متوقف کنند.

میریام شلر، مدیر یک مرکز حمایت از زنان تل آویو گفت: "ما خواستار اتمامِ واقعیتی هستیم که نهیب زنان را درآورده، اما مقامات حاضر به شنیدن نیستند."

شلر گفت که فعالان، مبارزه علیه این واقعیت را که از هر 10 زن 9 نفر بدون هیچ اعلام جرمی در اسرائیل مورد تجاوز قرار می گیرند، حفظ خواهند کرد. واقعیت این است که آنها در مورد امنیت صحبت می کنند، اما این امنیت شامل ما نمی شود.

سازمان دهندگان این اعتراضات، اعلام کردند که طی سال جاری دست کم 20 زن از بستگان یا شرکا کشته شده اند.

تامار زندبرگ، یکی از قانونگذاران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، از دولت نتانیاهو خواست تا مسئولیت این موضوع را بر عهده بگیرد.

وی گفت: "آنها به ما می گویند این سیاسی نیست، اما زمانی که مقامات دولتی در کِنِست جنگ علیه قتل زنان را رد می کنند، نمی توان گفت که این موضوع سیاسی نیست. تخصیص منابع، سیاسی است."

معصومه میرحسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن