ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102067
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
  • 258 بازدید
  • ارسال توسط :

ارتش یمن حملات گسترده مزدوران سعودی را دفع کرد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ارتش سعودی با برخورداری از پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به شرق جبل النار در اطراف جیزان حمله کردند. یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، مزدوران ارتش سعودی با برخورداری از پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به شرق جبل النار در اطراف جیزان حمله کردند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند این حمله را دفع و دهها تن از مزدوران را کشته و زخمی و 5 دستگاه خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه جحفان در جیزان شماری از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یک نظامی سعودی به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الفریضه در نجران از پای در آمد. همچنین یک خودروی نظامی سعودی در شرق  کوه الدود در جیزان بر اثر حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن منهدم شد.

کشته و زخمی شدن 60 مزدور سعودی در «حجه»/ پرواز پهپادهای یمنی در آسمان عربستانشلیک 7 موشک بالستیک به مواضع مزدوران عربستان در یمن

و خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز شنبه دو عملیات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در منطقه عسیر را دفع و خسارت های سنگینی به آنها وارد ساختند.

یک منبع نظامی گفت که این حملات 7 ساعت به طول انجامید اما مزدوران نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با 4 فروند موشک کاتیوشا مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن