ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102070
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۲۶
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :

امیر قطر: دخالت‌های خارجی اوضاع سوریه، یمن و لیبی را وخیم کرده است

العالم – آسیا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، امیر قطر گفت: موضوعات مهمی در منطقه ما وجود دارد که دیگر ، عوامل منطقه ای قادر به حل و فصل آن ها نیست؛ همانند مواردی که در سوریه، لیبی و یمن روی داد. وی افزود: با […]

العالم – آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، امیر قطر گفت: موضوعات مهمی در منطقه ما وجود دارد که دیگر ، عوامل منطقه ای قادر به حل و فصل آن ها نیست؛ همانند مواردی که در سوریه، لیبی و یمن روی داد.

وی افزود: با وجود اینکه من نظام های محلی و نیروهای منطقه ای را از مسئولیت این اوضاع مبرا نمی کنم؛ اما دخالت های خارجی فرامنطقه ای در به وجود آمدن این شرایط از اهمیت بیشتری برخوردار است.

آل ثانی اضافه کرد: اگر اقدامات کشورهای منطقه و کشورهای بزرگ مسئولانه بود و به سمت تغییر مسالمت آمیز و حل سیاسی حرکت می کرد، بسیاری از رنج ها و دردهای این ملت ها التیام می یافت.

امیر قطر در ادامه گفت: همه ما می دانیم که هیچ عدالتی بدون حاکمیت قانون وجود ندارد، اما متاسفانه بسیاری به حاکمیت قانون بدون عدالت اعتقاد دارند و همین مساله از مهم ترین منابع سیاست هایی است که قانون را در خدمت نظام حاکم می کند و یا در خدمت منافع گروه مشخصی در جامعه قرار می دهد و باعث احساس ظلم و بی ثباتی می شود.

وی هشدار داد که در سطح منطقه و جهان خطر کاهش نقش قوانین بین المللی در روابط میان کشورها و نیز تبدیل شدن قوانین بین المللی تنها به سلاح ضعیف ترها افزایش یافته است و این سلاح نمی تواند به آن ها کمک زیادی در مقابل وتوی کشورهای قدرتمند در شورای امنیت یا حمایت قدرتمندها از ناقضان حقوق بشر و کسانی کند که با زور اراضی دیگران را اشغال می کنند.

آل ثانی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه قدس و جولان گفت: نمونه این مورد به رسمیت شناختن الحاق قدس و جولان اشغالی به اسرائیل از سوی بزرگترین قدرت جهان است.

یکصد و چهلمین نشست مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس با حضور هیات های پارلمانی از 149 کشور جهان از روز شنبه به مدت پنج روز در دوحه قطر برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن