ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102084
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۱۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

هزینه مراسم شهید مدافع حرم شیروان به سیل زدگان اختصاص یافت

رمضانعلی رازقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سال در سالگرد این شهید، آیین بزرگداشتی 22 فروردین ماه در گلزار شهدای امام زاده حمزه رضا(ع) این شهرستان برگزار می شود.همسر شهید زرهرن هم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا امروز کمتر از شهادت نیست که با توجه به شرایط […]

رمضانعلی رازقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سال در سالگرد این شهید، آیین بزرگداشتی 22 فروردین ماه در گلزار شهدای امام زاده حمزه رضا(ع) این شهرستان برگزار می شود.
همسر شهید زرهرن هم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا امروز کمتر از شهادت نیست که با توجه به شرایط پیش آمده برای هموطنان عزیز و برحسب توصیه رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم به کمک سیل زده ها بشتابیم.
زهرا رمضان پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون تعدادی پتو و مواد غذایی برای سیل زدگان خریداری شده است که از طریق بنیاد شهید به این مناطق ارسال خواهد شد و امید است با تقدیم این هدیه کوچک گامی در تحقق آرمان شهدا که یاری به مصیبت دیدگان است برداشته باشیم.
وی گفت: در این راستا سعی شده آیین بزرگداشت ساده با حضور مسئولان ارتش خراسان شمالی و شهرستان، همراه با زیارت عاشورا و مداحی بر سر مزار شهید برگزار شود.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن نخستین شهید تکاور ارتش و چهارمین شهید مدافع حرم خراسان‌شمالی در 24 تیرماه 58 در شهرستان شیروان خراسان شمالی در یک خانواده متدین به دنیا آمد، ایشان در سن کودکی پدرش را از دست داد.
28 اسفندماه سال 94، برای دفاع از حرمین شریفین راه دفاع از اسلام در سوریه را در پیش گرفت و سرانجام در شامگاه روز 21 فروردین 95، همزمان با سالروز شهادت صیاد دل ها در درگیری ناجوانمردنه با گروهک تروریستی و تکفیری داعش به شهادت نائل گردید.
شهرستان شیروان با 157 هزار جمعیت در دوران دفاع مقدس 636 شهید و هزار و 500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 107 آزاده دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن