ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102104
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۴۳
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :

دمِ حیدری رزمندگان فاطمیون+ فیلم

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی در نبرد با داعش حضور دارند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند. […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی در نبرد با داعش حضور دارند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند.

هرچند از پایان حکومت داعش در سوریه بیش از یک سال می‌گذرد و دست خیلی از گروه‌های تروریستی و تکفیری از اشغالگری در این جغرافیا کوتاه شده است، اما همچنان پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت از رزمندگان شهید گرفته و می‌گیرد و همچنان رزمندگان فاطمیون غیورانه برای دفاع از جبهه مقاومت اسلامی آموزش دیده و آمادگی نظامی خود را حفظ می‌کنند. «سید خداداد جعفری»، نخستین شهید مدافع حرم سال 98 نیز که در ایام نوروز به شهادت رسید، نیز از رزمندگان فاطمیون است.

تکرار| رهبر انقلاب: افغانستانی‌ها (فاطمیون) در میدانهای جهاد از دیگران استقامت بیشتری داشتندحضور کاروان خانواده شهدای فاطمیون در راهیان نور + تصاویر

نماهنگ «دم حیدری» با صدای حسین طاهری و همراه با تصاویری ناب از عملیات‌های فاطمیون در سوریه کاری از مرکز رسانه فاطمیون  در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای ‍یام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن