ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102109
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۴:۵۴
  • 475 بازدید
  • ارسال توسط :

درخواست رئیس کمیته عالی انقلاب یمن برای رسیدگی به جنایات سعودی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه توئیتری خود نوشت: از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم از محل این جنایت بازدید کنند، همچنین خواستار تشکیل کمیته مستقل بین المللی برای تحقیق درباره جنایاتی هستیم که تجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه توئیتری خود نوشت: از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم از محل این جنایت بازدید کنند، همچنین خواستار تشکیل کمیته مستقل بین المللی برای تحقیق درباره جنایاتی هستیم که تجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی، اماراتی و متحدان شأن در یمن مرتکب شده اند.

این مقام یمنی افزود: همچنین خواستار نشست اضطراری شورای امنیت برای پایان دادن به محاصره و تجاوز نظامی به یمن هستیم که نقض آشکار قوانین به شمار می‌رود.

وزارت بهداشت یمن روز یکشنبه اعلام کرد که در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مدرسه الراعی در شرق صنعا پایتخت یمن، ۱۳ نفر که اکثرشان دانش آموز دختر هستند، جان باختند و ۸۷ نفر نیز زخمی شدند.

در پی این جنایت سعودی‌ها، جنبش انصار الله یمن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد جنایت سعوان در صنعا و دیگر جنایت‌های ائتلاف سعودی تنها بر عزم و مقاومت مردم یمن می‌افزاید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن