ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102131
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش سفیر ایران در لندن به کشتار دختران دانش آموز یمنی/ صادرکنندگان سلاح حمایت تسلیحاتی از ائتلاف سعودی را متوقف کنند

العالم ـ ایران ـ سیاسی حمید بعیدی نژاد روز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب توییتری خود یادآور شد که در بمباران اخیر در یمن، 11 دختر دانش آموز کشته و 54 نفر در صنعا مجروح شدند. پیش از این، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه نیز جنایت جدید ائتلاف عربستان را به شدت محکوم […]

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حمید بعیدی نژاد روز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب توییتری خود یادآور شد که در بمباران اخیر در یمن، 11 دختر دانش آموز کشته و 54 نفر در صنعا مجروح شدند.
پیش از این، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه نیز جنایت جدید ائتلاف عربستان را به شدت محکوم و با بازماندگان قربانیان این اقدام غیرانسانی ابراز همدردی کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن ابراز تأسف عمیق از ادامه سکوت و بی تفاوتی جامعه بین المللی در قبال جنایات متجاوزان افزود: کشورهایی که با حمایت تسلیحاتی از نیروهای متجاوز به یمن، موجب بروز فاجعه انسانی در این کشور شده اند، در این جنایات شریک اند و باید پاسخگوی حمایت های خود باشند.
قاسمی از سازمان ملل متحد و کشورهای موثر در بحران یمن خواست تا تلاش های خود را برای توقف فوری حملات متجاوزین افزایش دهند و تدابیر و اقدامات لازم را برای حفاظت از غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان بکار گیرند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت یمن در حمله روز گذشته (یکشنبه) ائتلاف سعودی به منطقه سعوان در صنعا پنج دانش‌ آموز شهید و 32 نفر دیگر زخمی شدند.
عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس‌ جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن