ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102144
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰:۵۶
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

لشگر سرخ در امارات برای پیروزی به صف می‌شود/ داور و آمار برای پرسپولیس خوش یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود. سرخپوشان پایتخت در هفته نخست مقابل پاختاکور به تساوی یک بر یک رسیدند و مقابل یاران ژاوی و هم در لحظات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود. سرخپوشان پایتخت در هفته نخست مقابل پاختاکور به تساوی یک بر یک رسیدند و مقابل یاران ژاوی و هم در لحظات پایانی یک بر صفر باختند تا با کسب تنها یک امتیاز به مصاف الاهلی بروند.

از سویی دیگر شاگردان خورخه فوساتی در دیدار نخست به مصاف السد رفتند و به برد دو بر صفر دست پیدا کردند اما رودرروی پاختاکور شکست خوردند تا با 3 امتیاز در رده دوم حضور داشته باشند.

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشته و در رده نخست جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در جام حذفی به مرحله نیمه نهایی رسیده است. از سویی دیگر الاهلی با اختلاف زیاد نسبت به الهلال در رده پنجم جدول لیگ عربستان جای گرفته و ستاره‌های پرتعدادی دارد.

پرسپولیس- الاهلی

سه شنبه 20 فروردین 1398ساعت20:00

ورزشگاه: زعبیل امارات

داور: کیمورا هیرویوکی

کمک ها: اوچی شینجی – تاکاگی تاکومی

داور چهارم: کیم هی گون از کره جنوبی

نماینده کنفدراسیون آسیا: طلال علی محمد از اردن

ناظر داوری: حسین قادر هنفری از کویت

سرخپوشان برای تقابل با نماینده عربستان امید عالیشاه را به دلیل مسائل انضباطی و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما شایان مصلح، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه همراه تیم به امارات رفته اند اما به احتمال مقابل یاران عمرالسوما بازی نخواهند کرد.

پرسپولیس که سال 98 را به بهترین شکل و با برد دربی آغاز کرد برای دیدار با الاهلی استراحتی نداشت و در این بین به مصاف پیکان تهران رفت که به پیروزی دو بر صفر رسید. سرخپوشان پایتخت در دو بازی گذشته مقابل پاختاکور ازبکستان و السد قطر تنها یک امتیاز کسب کردند و همچنین در دو بازی گل دریافت کردند تا علیرضا بیرانوند همراه با سید مهدی رحمتی همچنان بدون کلین شیت باشد.

شاگردان برانکو با خط دفاع مستحکمی شامل سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری و مهدی شیری همراه با علیرضا بیرانوند به دنبال کسب نخستین ثبت کلین شیت هستند.

تا پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2019، پرسپولیس در این دیدار اگر چه میزبان است اما بازی در کشور ثالث برگزار می شود، پیش از این سرخپوشان با برانکو 6 بازی در زمین بی طرف انجام داد که تنها در یک مسابقه پیروز شد و آن هم برابر همین الاهلی بود  که مربوط به دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی بود و پروفسور وشاگردانش در همین امارات به مصاف الاهلی رفتند و خیلی زود با گل علیپور پیش افتادند اما اخراج کمال کامیابی نیا، کار را برای شان بسیار سخت کرد و در ادامه نماینده عربستان یک گل زد تا پرسپولیس در آستانه حذف قرار بگیرد اما سه تعویض طلایی برانکو یعنی مصلح، منشا و رسن بازی را برگرداندند و مصلح و رسن پنالتی گرفتند تا منشا و طارمی گل بزنند و پرسپولیس را به نیمه نهایی بفرستند.

البته الاهلی امروز با تیم آن موقع تفاوت بسیاری دارد، این تیم ستاره‌های زیادی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به یاسر المسیلیم، سعد الموالد، محمد الفتیل، تیسیر الجاسم، محمد اسیری، عبدالشافی، تافارس دیگانینی، پائولو دیاز، عمر السومه، آدریان سانتوس و … اشاره کرد.

تافارس دیگانینی، پائولو دیاز، عمر السومه و آدریان سانتوس 4 بازیکن خارجی الاهلی هستند که با صلاحدید سرمربی این تیم به لیگ قهرمانان راه یافتند و بازی‌های خوبی در هفته‌های اخیر انجام دادند. السومه سوریه‌ای در این فصل لیگ عربستان همراه با دیگانینی از کیپ ورد 13 گل به ثمر رسانده و زوج خطرناکی در خط حمله نماینده عربستانی محسوب می‌شوند. این تیم در لیگ عربستان در رده پنجم قرار دارد و به نظر می‌رسد شانسی برای قهرمانی در لیگ عربستان ندارد.

الاهلی تاکنون 3 مرتبه قهرمان لیگ عربستان شده و 9 بار به مقام نایب قهرمانی رسیده است. آن‌ها 13 مرتبه جام پادشاهی عربستان، 6 مرتبه جام ولیعهد، 3 مرتبه جام شاهزاده فیصل بن فهد و یک بار نیز سوپرکاپ عربستان را فتح کرده اند. آن‌ها همچنین در حوزه بین المللی نیز 3 بار قهرمان جام شورای همکاری خلیج فارس شدند و یک مرتبه نیز قهرمان باشگاه‌های عربی. این تیم همچنین دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است که هر دو بار مغلوب شده اند و موفق به قهرمانی در آسیا نشدند.

سرمربی این تیم خورخه فوساتی اروگوئه‌ای است و از تیم‌های مطرحی که او مربیگری کرده است، می‌توان به تیم ملی اروگوئه، تیم ملی قطر، السد، الریان، الشباب امارات و … اشاره کرد.فوساتی در دوران مربیگری افتخارات زیادی را بدست آورده که می‌توان به قهرمانی در لیگ اروگوئه، لیگ ستارگان قطر، لیگ قهرمانان آسیا و رده سومی رقابت‌های کوپا آمریکا در سال 2004 اشاره کرد.

هیرویوکی داور ژاپنی از سالیان گذشته جز داوران بین المللی فیفا است و برای پرسپولیس خوش یمن بوده است. او در سال2018 قضاوت دیدار پرسپولیس و الجزیره را برعهده داشت که با شکست 3 بر 2 سرخپوشان به پایان رسید.

به هرحال پرسپولیس با توجه به تک امتیاز بودن در گروه و حضور در رده چهارم در این بازی با حمایت هواداران پرشور ایرانی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی است و نیم نگاهی هم به جدال پاختاکور و السد دارد تا با برد در این دیدار وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. البته با توجه به نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا هواداران نیز فقط به منتظر برد در این بازی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن