ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 102151
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۳۵
  • 159 بازدید
  • ارسال توسط :

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ادبی ققنوس خراسان شمالی تا ۲۵ فروردین تمدید شد

مهدی شکفته، مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ادبی و فرهنگی ققنوس خراسان شمالی تا ۲۵ فروردین ماه تمدید شد. پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند بود، اما به دلیل استقبال مناسب دانشجویان و درخواست آن‌ها مبنی بر تمدید مهلت […]

مهدی شکفته، مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ادبی و فرهنگی ققنوس خراسان شمالی تا ۲۵ فروردین ماه تمدید شد. پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند بود، اما به دلیل استقبال مناسب دانشجویان و درخواست آن‌ها مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار، این اقدام را انجام دادیم.

شکفته ادامه داد: برای آن دسته از دانشجویان که تا کنون تبلیغات این جشنواره را ندیده اند، باید بگویم محور‌های جشنواره در شش بخش چهل سالگی انقلاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی، شهید، شهادت و شهدای مدافع حرم، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی دانشجویی، آمریکا، نظام سلطه و تحریم ظالمانه در نظر گرفته شده است. هم چنین یک بخش ویژه با عنوان اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی داریم.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی در پایان با اشاره به عدم تمدید دوباره مهلت ارسال آثار گفت: این جشنواره در بخش‌های پوستر و عکس، کاریکاتور، مستند، داستان کوتاه، شعر، سرود و آوا‌های انقلابی، انیمیشن، تئاتر خیابانی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن