ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 102166
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :

وقتی آمریکایی‌ها با خودشان تابوت به منطقه می‌آورند!/ #من_هم_سپاهی‌_ام

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- زینب السادات میرسلطانی؛ امروز جنگ همان جنگ است، دشمن همان است که امام راحل فرمود، تنها سلاح‌ها تغییر کرده، امروز که سلاح‌های گرم و سرد جای خود را به بلندگو‌های رسانه‌ای داده است، این مردم هستند که با بلندگوی رسانه‌ای خود می‌بایست به روشنگری حقیقت بپردازند و امروز هیچ کس در […]

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- زینب السادات میرسلطانی؛ امروز جنگ همان جنگ است، دشمن همان است که امام راحل فرمود، تنها سلاح‌ها تغییر کرده، امروز که سلاح‌های گرم و سرد جای خود را به بلندگو‌های رسانه‌ای داده است، این مردم هستند که با بلندگوی رسانه‌ای خود می‌بایست به روشنگری حقیقت بپردازند و امروز هیچ کس در دنیا با گزافه گویی‌های خود نخواهد توانست اندکی از مقام افراد فداکار و شجاع در دنیا بکاهد.

امروز ۲۰ فروردین مصادف با ۳ شعبان و روز پاسدار، آمریکا به طور کاملا مضحکانه و اقدامی مغایر با هنجارهای بین المللی سپاه پاسداران را تروریست در منطقه معرفی کرد و گفت: قاسم سلیمانی می‌خواهد توسط رفتارهای خشن, انقلاب اسلامی را  به کشورهای دیگر صادر کند؛ و این درصورتی است که از زمان تشکیل سپاه پاسداران تا به امروز، این پاسدارن غیور کشور بوده اند که در تمام مشکلات کشور نقش موثری برای رفع آن مشکل داشتند.

امروز این مردم دنیا هستند که می‌بایست تناقض فاحشی که در کلام و عملکرد دولت تروریست پرور آمریکا وجود دارد را درک کنند و با استفاده از سلاح جنگ عصر امروز که همان سلاح رسانه است، برای انتشار آن تلاش کنند.

اما پس از گذشته چند ساعت از گزافه‌گویی‌های دولت آمریکا علیه سپاه پاسدارن، مردم ایران از قبیلِ جوانان، دانشجویان، فعالان رسانه‌ای بی‌درنگ فضا را مغتنم دانستند تا امروز سرباز این جنگ رسانه‌ای باشند و با هشتگ‌هایی واحد در فضای مجازی، توئیتر و اینستاگرام و… به واکنش علیه اقدام آمریکا رفتند.

ما در ادامه‌ی این گزارش تعدادی از این واکنش‌ها را که در فضای توئیتری منتشر گردیده را برای شما آورده ایم.

کاربری به نام جواد نوشت: ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رو تروریستی خونده که خونده، مگر از شمر انتظار دارید سپاه حسین رو تایید کنه.

//

قاسم احمدی با بیان شاخصه‌ی یک سپاه حسینی نوشت: 

سپاه حسین اون سپاهیه که هم خادم مردم خودشه هم تسکین بخشه آلام مستضعفین جهانه تو تمام ارتش‌های دنیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الان این شاخصه رو داره.

//

نعیمه با انتشار عکس لباس گِلی یک پاسدار و با بیان آیه‌ ۹۵ از سوره نسا نوشت: شما درجه دارید نه به خاطر برچسب‌های روی لباستان که بازیچه اند…
سندش کلام خداست، آنجا که فرمود: فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا

//

محمد موحد با اشاره به موضوع FATF و اقدام جدید آمریکا علیه سپاه نوشت: قوانین FATFبه زودی بازبینی شود, اما اصرار دولت برای پیوستن هرچه سریعتر به این نهاد برای چه بود؟ چرا وقتی از تصویب شدن این ننگ‌نامه در مجمع تشخیص مصلحت ناامید شدند آمریکا سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهد؟ آیا تاکنون منتظر تصویب چیزی داخل ایران بودند؟

//

کاربری با نام س مثل سلام با اشاره به فرموده ای از امام راحل در خصوص سپاه پاسدارن و انتشار عکسی از شهید حججی، نوشت: پاسدار حقیقی خالق صحنه‌های زیبای خداباوری و عشق است… چه زیبا فرمود امام روح الله که: “ای کاش من هم یک پاسدار بودم”

//

کاربری به نام نرجس بانو با یادآوری درسی از عاشورا و رابطه آن با عملکرد سپاه نوشت: چهل ساله که سپاه رو تحریم کردن و بهش گفتند تروریست اما سپاه درس زندگی رو از امام حسین علیه سلام آموخته که حتی اگرآب نداشتند تن به ذلت ندن تن به ذلت که ندادن هیچ, هرروز پیشترفت‌های زیادی هم داشتند.

//

علی چاهخوزاده نوشت: آمریکا پدر خوانده تروریست‌های چون داعش القاعده و بوکوحرام و…, سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد, دیگر یانکی‌ها در هیچ کجای منطقه امنیت ندارند, سربازان آنها همردیف داعشی‌ها هستند.

//

محمود قائدی با انتشار تصویری از نقشه ایران که در اطراف آن مقر ارتش آمریکا مشخص شده نوشت: از فردا سپاه می‌ماند و این همه تروریست که باید قلم پایشان خرد شود…

 

//

 

مهدی صفرزاده به حضور شبانه روزی و فداکارانه سپاه در مناطق سیل‌زده اشاره کرده و نوشت: بچه‌های سپاه و بسیج در مناطق سیل‌زده گلستان, لرستان و خوزستان شب و روز ندارند, از آن سو روشنفکرنمایان کیبورد نشین, آنها را تروریست می‌نامند.شرف سیری چند؟

//

سارا عاقلی به تناقض عبارات تروریست_ سپاه و دولت اسلامی_ داعش اشاره کرد و نوشت: غرب, دنیای وارونه هاست. گروهی نجات بخش(سپاه) که جانوری درنده (داعش) را از منطقه جمع کرده, تروریست می‌خواند و داعش را دولت اسلامی عراق و شام!

و با این حجم از تناقض از ما انتظار دارند به کنوانسیون منع مالی تروریسم هم بپیوندیم!//

امین اسدی با انتشار عکسی از حضور پاسدارن در مناطق سیل‌زده و خدمت رسانی آن‌ها نوشت: چه کسی در دنیا باور می‌کنه, که آمریکا به این افراد میگه تروریست؟

//

 

سارا پویان با روایتی از حضور کاروان عاشوراییان در شام و کافر خواندن آن‌ بزرگواران نوشت: وقتی کاروان عاشوراییان رو شهر به شهر میگردوندن به مردم می‌گفتن اینا از دین خارج شدن اما تاریخ نشون داد کی حقه و کی باطل حالام تروریست‌های واقعی به سپاهی که الگوش امام حسین علیه سلام هست میگن تروریست, غافل از اینکه  جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

//

 

فاطمه ستاری نوشت: آمریکا سپاه پاسداران را تروریست اعلام کرد! دولت آمریکا در اقدامی مغایر با هنجارهای بین المللی و در راستای خوش خدمتی به نتانیاهو, نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. 

پ.ن: تروریست شمایید و اون دارو دسته احمقتون با اون حقوق بی‌بشرتون.

//

 

این مردم هیچ زمانی رشادت‌های سپاه پاسداران را فراموش نخواهند کرد. از امداد برای زلزله زدگان گرفته تا حضور امروزشان در مناطق سیل‌زده کشور همه و همه بیانگر خدمتگذار بودن و غیرت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است. آمریکایی که خود بنیان‌گذار گروه تروریستی داعش است امروز سپاه‌پاسداران را که رشادت و شجاعت‌شان درمیان تمام ایرانیان زبان‌زد است را گروه تروریستی خوانده و موجب تنفر بیش از پیش مردم ایران از دولت خبیث آمریکا شده است.

 

سپاه همیشه به دنبال دفاع از حق مظلومین جهان بوده و تلاش کرده در همه جا صدای مظلومیت آنان باشد. از طرفی ظلم و کشتار وحشیانه دولت آمریکا که با همکاری صهیونیست‌ها عربستان بر مردم مظلوم کشور‌های مسلمان همچون فلسطین، افغانستان، میانمار، سوریه، یمن و … وارد شده و همچنان هم ادامه دارد از کسی پوشیده نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن