ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102167
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

دیدار گریفیث با رهبر جنبش انصارالله یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی و سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به این کشور دیدار کرد. وی در ادامه افزود: دو طرف در جریان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی و سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به این کشور دیدار کرد.

وی در ادامه افزود: دو طرف در جریان این دیدار  به بررسی توافق الحدیده پرداختند و بر ضرورت پافشاری برای اجرای آن به دور از کارشکنی و مانع تراشی‌ها از سوی کشورهای متجاوز تاکید کردند.

عبدالسلام همچنین تصریح کرد: گریفیث و عبدالملک الحوثی در جریان این دیدار درخصوص وضعیت انسانی و تشدید وخامت آن به علت محاصره ظالمانه علیه یمن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رئیس هیئت ملی یمن خاطرنشان کرد: رهبر انصارالله در جریان این دیدار درخصوص اقدامات متجاوزان سعودی از جمله ربودن زنان در مناطق اشغالی و افزایش چنین مواردی رایزنی کرد.

رهبر انصارالله در این دیدار به هدف قرار گرفتن مداوم کودکان و زنان در جنایت‌های مکرر اشاره کرد، چراکه سکوت در پیش گرفته شده توسط جامعه بین الملل به ادامه یافتن این جنایت‌ها در حق ملت یمن کمک می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن