ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102170
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن با بدترین وقایع در تاریخ معاصر جهان روبروست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، «لیز گراندی»، هماهنگ کننده سازمان ملل، وقوع بحران غذایی و شیوع بیماری وبا در یمن را یکی از بدترین وقایع در تاریخ معاصر جهان عنوان کرد. گراندی با اشاره به کشته شدن چند دانش آموز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، «لیز گراندی»، هماهنگ کننده سازمان ملل، وقوع بحران غذایی و شیوع بیماری وبا در یمن را یکی از بدترین وقایع در تاریخ معاصر جهان عنوان کرد.

گراندی با اشاره به کشته شدن چند دانش آموز در حمله هوایی ائتلاف سعودی به مدرسه‌ای در یمن اظهار داشت: کشتن غیرنظامیان و دانش آموزان و زخمی کردن دهها غیرنظامی در منطقه شعوب صنعاء پایتخت یمن، اقدام بیهوده‌ای است.

هماهنگ کننده سازمان ملل در امور انسانی همچنین گفت: لازم است تا شرایط واقعی را در یمن درک کنیم و قوانین و حقوق غیرنظامیان را در یمن مراعات کنیم، هرچند در حال حاضر حقوق شهروندان و غیرنظامیان یمنی در جنگ بارها زیرپا گذاشته می‌شود.

یمن در حالی وارد پنجمین سال جنگ تحمیلی از سوی ائتلاف سعودی شده است که با بحران‌های متعدد انسانی روبروست. افزایش شمار قربانیان جنگ بر اثر حملات هوایی عربستان سعودی در کنار تخریب زیرساخت‌ها به گسترش بیماری وبا در یمن منجر شده و با وجود درخواست‌های افکار عمومی جهانی برای توقف بمباران یمن، جنگ ائتلاف عربستان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن