ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102177
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲:۰۴
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :

ادامه عملیات برای تامین امنیت کمربند شمالی استان البیضاء/ پیشروی نیروهای ارتش و مقاومت انصارالله در بخش‌های «قانیه و میکراس» +نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را در بخش «قانیه» در شمال استان البیضاء یمن علیه نیروهای مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی -صهیونیستی انجام دادند. رزمندگان یمنی در همان گام نخست عملیات پس از درگیری‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، گروهی مشترک از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله یمن، عملیات گسترده‌ای را در بخش «قانیه» در شمال استان البیضاء یمن علیه نیروهای مزدور تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی -صهیونیستی انجام دادند.

رزمندگان یمنی در همان گام نخست عملیات پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند خطوط دفاعی نیروهای مزدور ائتلاف را در هم بشکنند شماری از آنان را در این محور به هلاکت برسانند و زخمی کنند.

به گفته منابع میدانی، در جریان درگیری‌های روزهای اخیر در منطقه قانیه، چند ایستگاه دفاعی و مقر نظامی بازپس گرفته شد و به کنترل نیروهای یمنی درآمد و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی نیروهای مزدور وارد آمده است.

از بخش «مکیراس» در جنوب شرق استان البیضاء خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی حمله غافلگیرانه ای را علیه نیروهای مزدور ائتلاف در منطقه «عقبه لودر» انجام دادند و توانستند ضربات مهلکی را به آنان وارد کنند.

عکس: اعلام الحربی

یگان توپخانه نیز به شدت مواضع و پایگاه‌های نیروهای مزدور را در این منطقه هدف قرار داد؛ تاکنون دهها تن از نیروهای مزدور ائتلاف در حملات یگان‌های زمینی و توپخانه ای کشته و زخمی شده‌اند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، درگیرهای پراکنده در مناطق شرقی و جنوبی استان البیضاء از جمله «صومعه و حومه جنوبی ذی نائم» ادامه دارد اما تغییر خاصی در تحولات میدانی رخ نداده است.

عکس: اعلام الحربی

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله درصدد هستند مناطق آلوده را در بخش‌های «قانیه، ناطع و نعمان» پاکسازی کنند تا امنیت کمربند شمالی استان البیضا را به طور کامل تأمین کنند و نیروهای مزدور ائتلاف را به سمت استان‌های «مآرب و شبوه» عقب برانند.

در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از مساحت استان البیضاء شامل مناطق مرکزی، غربی، جنوبی و… از جمله شهر «البیضاء، الرداع، ملاحم، واسط، قزن عطا، خیران، العقله، حمره، میکراس، ذی نائم، سوادیه و…» در کنترل نیروهای یمنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، بخش‌هایی از شمال، شرق و جنوب که معادل حدود ۱۷ درصد از مساحت کل استان البیضاء است از جمله «عقبه القنذع، نعمان، صومعه و الظاهر» در اشغال نیروهای مزدور ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی است؛ حدود ۳ درصد از خاک استان شامل مناطق شمال غربی استان ازجمله حومه الرداع و قیفه در اشغال گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن