ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102186
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۲۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

پلوسی خطاب به ترامپ: قطعنامه یمن را امضا کن!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا وعده وتوی این قطعنامه را داده که بر اساس آن، آمریکا باید حمایتش از ائتلاف تحت رهبری عربستان در جنگ یمن را متوقف کند. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا این قطعنامه را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا وعده وتوی این قطعنامه را داده که بر اساس آن، آمریکا باید حمایتش از ائتلاف تحت رهبری عربستان در جنگ یمن را متوقف کند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا این قطعنامه را یک استاندارد برای نوعی از حضور نظامی که آمریکا در آن است، مورد ستایش قرار داد و گفت: درگیری در یمن زخمی ماندگار برجای گذاشته و در وجدان جهان می‌ماند.

درگیری در یمن بیش از چهار سال است که ادامه یافته و باعث کشته شدن هزاران تن و بی‌خانمانی میلیون‌ها تن دیگر شده و این کشور را در آستانه قحطی قرار داده است.

مقام‌های دولت واشنگتن می‌گویند، عقب نشستن آمریکا از مداخله در جنگ یمن فرصت‌های صلح را از میان می‌برد و می‌تواند به کشته شدن تعداد بیشتری از غیرنظامیان منجر شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن