ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102193
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۰۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

از جنگنده‌های یوروفایتر و تورنادو در بمباران شهرهای یمن استفاده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آلمان برای نخستین بار اعلام کرد که از جنگنده‌های «یوروفایتر» و «تورنادو» در جنگ یمن هم استفاده شده است. طبق اطلاعاتی که شبکه های خبری NDR، WDR و روزنامه آلمانی «زوددویچه» در اختیار دارند، هفته گذشته در جریان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آلمان برای نخستین بار اعلام کرد که از جنگنده‌های «یوروفایتر» و «تورنادو» در جنگ یمن هم استفاده شده است.

طبق اطلاعاتی که شبکه های خبری NDR، WDR و روزنامه آلمانی «زوددویچه» در اختیار دارند، هفته گذشته در جریان نشست محرمانه شورای کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان مشخص شد که دولت این کشور اطلاعات محرمانه‌ای در زمینه استقرار هواپیماهای جنگی در یمن دارد و از جنگنده های یوروفایتر و تورنادو در یمن استفاده شده است.

دولت آلمان تاکنون همواره ادعا می کرد که هیچ شواهدی درباره استفاده از این جنگنده‌ها وجود ندارد و تمایل ندارد که به روشنی درباره این مسئله اعلام موضع کند. هر دوی این جنگنده‌ها را آلمان به همراه دیگر کشورهای اروپایی مانند بریتانیا و ایتالیا تولید می‌کنند.

این خبر در حالی منتشر می شود که طبق برآورد سازمان یونیسف، صدها مدرسه در یمن به دلیل بمباران جنگنده ها تخریب شده‌اند و شمار زیادی کودک هم کشته شده و سازمان ملل متحد از بحران یمن به عنوان بدترین بحران انسانی در حال حاضر یاد کرده است. «پتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان هم فوریه گذشته گفته بود که هیچ اطلاعاتی درباره اینکه تجهیزات نظامی آلمان در یمن مورد استفاده قرار می گیرد، در اختیار ندارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن