ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102196
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
  • 254 بازدید
  • ارسال توسط :

الشامی: همدستی سازمان ملل با متجاوزان در کشتار صنعاء

العالم – یمن وزیر اطلاع رسانی دولت وحدت ملی در یمن کشتار اخیر متجاوزان سعودی و اماراتی در شهر صنعا پایتخت این کشور را ثابت کننده همدستی سازمان ملل با این متجاوزان دانست. ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت وحدت ملی یمن در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر شهدای کشتار اخیر متجاوزان سعودی […]

العالم – یمن

وزیر اطلاع رسانی دولت وحدت ملی در یمن کشتار اخیر متجاوزان سعودی و اماراتی در شهر صنعا پایتخت این کشور را ثابت کننده همدستی سازمان ملل با این متجاوزان دانست.

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت وحدت ملی یمن در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر شهدای کشتار اخیر متجاوزان سعودی و اماراتی در مرکز شهر صنعا گفت: در سایه کوتاهی جهان در قبال همه ارزشها از طریق سکوت و همدستی با متجاوزان ریخته شدن خون دانش آموزان و شهروندان در محله سعوان تنها بر عزم و اراده یمنی ها در میادین نبرد خواهد افزود.

وی گفت: سازمان ملل و سازمان های بین المللی با سکوت خود در قبال جنایت ها مجرم تر و بدتر از قاتلان هستند.

الشامی همچنین مزدوران را که برای خدمت به منافع ائتلاف متجاوز سعودی با خون یمنی ها تجارت می کنند، محکوم کرد.

در حمله یکشنبه گذشته متجاوزان سعودی و اماراتی به محله سعوان در مرکز شهر صنعا 13 کودک و یک مرد شهید و 96 نفر دیگر زخمی شدند.

یحیی بدارلدین الحوثی وزیر آموزش و پرورش دولت وحدت ملی یمن روز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با مسئولان وزارت بهداشت گفت: حمله هوایی متجاوزان به طور مستقیم به چند مدرسه دولتی و غیرانتفائی در محکله سعوان صورت گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن