ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102202
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :

بیانیه «جامعه فاطمیون» در پی قرارگرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی امریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، جامعه فاطمیون ( تشکل زنان و دختران انقلاب اسلامی) با ارسال بیانیه‌ای ضمن محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، انتظار دارد مسئولین دستگاه دیپلماسی و قضایی اقدام متناسب و برخورد قاطعی را نسبت به دفاع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، جامعه فاطمیون ( تشکل زنان و دختران انقلاب اسلامی) با ارسال بیانیه‌ای ضمن محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، انتظار دارد مسئولین دستگاه دیپلماسی و قضایی اقدام متناسب و برخورد قاطعی را نسبت به دفاع از حقوق حتمی پاسداران امنیت و عزت ایران اسلامی اعمال کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

                                                                                 بسمه تعالی
                    《و اعدو الهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون 》سوره انفال آیه ۶۰

                                              《اگر سپاه نبود،کشور هم نبود》امام خمینی (ره)

سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سازندگی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی نصیب انقلاب اسلامی کرده که در میان این حجم از بالندگی، مبارزه مقتدرانه با گروه‌های تروریستی و افراطی در سطح منطقه غرب آسیا همواره مورد تقدیر ملت ایران و منطقه بوده است‌.

قطعا اقدامات انقلابی این نیروی جهادی، در طول چهل سال حیات طیبه انقلاب اسلامی، در تامین منافع جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، تبعات سنگینی را متوجه جبهه استکبار جهانی به سردمداری آمریکا کرده است.

لذا دولت خبیث آمریکا در مقابله با این عامل امنیت ساز برخلاف اصول حقوق و عناصر صلح و امنیت بین الملل، در حرکتی مضحک و رذیلانه اقدام به قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی کرده که این اقدام مذبوحانه این چنین مصداق سخن رهبر انقلاب قرار گرفته که فرموده اند:《دستگاه وسیع و همه‌کاره‌  سپاه، امروز یک دستگاه برجسته است در کشور… برای همین است که می‌بینید چه گربه رقصانی برای سپاه، آمریکایی‌ها می‌کنند. البته به جایی هم نمی‌رسد. آنها کید می‌کنند، آنها به خیال خودشان علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و علیه کشور نقشه می‌کشند، اما آنی که در واقع دارد فریب می‌خورد، او ترامپ و همین شیاطین، اشرار و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه‌  آمریکا هستند. 》
لذا دولت آمریکا بر حسب دلایل احتمالی و اثبات نشده زمینه محرومیت و تحریم یکجانبه یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده که قطعا این خطای استراتژیک سبب افزایش اقدامات تنش افزا و تشدید بحران در منطقه خواهد شد.
جامعه فاطمیون، ضمن محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی، انتظار دارد مسئولین دستگاه دیپلماسی و قضایی اقدام متناسب و برخورد قاطعی را نسبت به دفاع از حقوق حتمی پاسداران امنیت و عزت ایران اسلامی اعمال نمایند.

قطعا در کنار اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی در معرفی فرماندهی مرکزی آمریکا به عنوان گروه تروریستی، طرح دعوا در دادگاه‌های بین المللی و پیگیری حقوقی اقدام نسنجیده کاخ سفید نیز می‌تواند گام مهمی در دفاع از حقوق ملت ایران باشد.

در پایان خاطر نشان می‌سازیم که عملی نمودن این طرح توسط آمریکا و زیر سوال بردن حاکمیت سرزمینی ایران، با توجه به قدرت نظامی سپاه پاسداران، می تواند زمینه‌ساز تهدید وجودی ارتش آمریکا در خاورمیانه شود و عواقب وخیم و پشیمان کننده‌ای را برای سربازان آمریکایی رقم بزند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن