ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102204
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

شهردار تهران با مدافعان حرم دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر چهارشنبه در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: رزمندگان با شور حسینی در جبهه دفاع مقدس در هوای سرد خود را به اروند رود زدند و یا در گرمای شلمچه به رشادت پرداختند.وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر چهارشنبه در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: رزمندگان با شور حسینی در جبهه دفاع مقدس در هوای سرد خود را به اروند رود زدند و یا در گرمای شلمچه به رشادت پرداختند.
وی ادامه داد: امنیت و افتخارهای کشورمان در عرصه های مختلف را مدیون دلاوری رزمندگان هستیم از این رو باید یادی کنیم از کسانی که عمرشان را در جبهه های جنگ سپری کردند.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: بنده نیز افتخار داشته ام در عملیات والفجر مقدماتی در کنار بسیاری از رزمندگان باشم که امروز جای بسیاری از آنان که به درجه شهادت رسیده اند خالی است.
وی در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به رزمندگان مدافعان حرم حضرت زینب (س) تاکید کرد: شور حسینی(ع) در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) مانند اکسیری است که می تواند مسیر سعادت را هموار سازد.
حناچی با اشاره به سوم شعبان سالروز حرکت کاروان امام حسین(ع) از مدینه به سمت مکه گفت: افتخار داشته ایم از ارزش های این کاروان در طول دفاع مقدس حداکثر بهره را ببریم.
شهردار تهران گفت: اعیاد شعبانیه روزهایی برای عشق ورزی به اهل بیت(ع) است که امروز برکت کشورمان به حرمت سایه خاندان عصمت و طهارت(ع) است.
در این آیین تعدادی از جانبازان قطع نخاع ویلچری دفاع مقدس و رزمندگان مدافعان حرم حضرت زینب(س) به گفت و گو با شهردار تهران پرداختند.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن