ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102206
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :

شور حسینی اکسیر تحول در جامعه است/ امنیت کشور را مدیون دفاع مقدس هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، عصر امروز در نشست با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مدافعان حرم که به مناسبت روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شعبان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، عصر امروز در نشست با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مدافعان حرم که به مناسبت روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شعبان و رمضان دو ماهی هستند که منتسب به حضرت اباعبدالله(ع) و یاران ایشان است. ما در شعبان هیچ وفاتی نداریم و در محرم هیچ میلادی و به نظر می‌رسد مسیر کربلا با ماه شعبان گره خورده است.   وی افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ارزش‌های حسینی بهره بردیم و اگر این ارزش‌ها نبود، چه چیزی می‌توانست آن صحنه‌های عظیم جنگ و دفاع را در سخت‌ترین شرایط نمایش دهد. این چیزی جز عشق حسینی نبود که توانست شرایط را برای رزمندگان ما فراهم کند.
شهردار تهران تصریح کرد: یکی از افتخارات من هم‌رزمی با شهید ابراهیم هادی در عملیات والفجر مقدماتی است. شهید ابراهیم هادی با مصدومیتی که داشت، خود را به عملیات والفجر مقدماتی رساند و رادیو عراق مرتب اسم او را به عنوان یک عنصر مهم در دفاع مقدس اعلام می‌کرد.
حناچی اظهار کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم و در خیلی از زمینه نیازمند کمک خارجی‌ها نیستیم، مدیون دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان، جانبازان و خون شهدا هستیم.
وی در پایام گفت: شور و عشق حسینی اکسیری است که می‌تواند تحول و شور ایجاد کند و راه‌ها را باز کند و امیدواریم که این شور و حرارت همچنان در جامعه جاری و ساری باشد و به برکت شما رزمندگان و مدافعان حرم و توسل به اهل بیت(ع)، این شور همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در بخشی از این نشست، تعدادی از جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم به بیان خاطرات دفاع مقدس و پیشنهادات و نظراتی در خصوص حقوق معلولین پرداختند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن