ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102210
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

نصرالله: تروریستی خواندن سپاه، حماقت است

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز (چهارشنبه) خود تصریح کرد: آمریکا از لحاظ اندیشه، فرهنگ و عملکرد، یک دولت تروریستی است. سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت روز جانبازان مقاومت و میلاد مبارک حضرت ابوالفضل عباس (ع) ایراد کرد. دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: در مورد برخی از رخدادهای مهم […]

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز (چهارشنبه) خود تصریح کرد: آمریکا از لحاظ اندیشه، فرهنگ و عملکرد، یک دولت تروریستی است.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت روز جانبازان مقاومت و میلاد مبارک حضرت ابوالفضل عباس (ع) ایراد کرد.

دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: در مورد برخی از رخدادهای مهم در منطقه و برخی از مسائل در لبنان صحبت خواهم کرد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: ما کشته و زخمی شدیم و کشتارها در روستاها و شهرهای ما با حمایت و سلاح آمریکا صورت گرفت. آن پیروزی‌ها و امنیت و نیروی بازدارندگی که در لبنان از آن برخوردار هستیم، به دلیل جانفشانی‌های شما است.

وی عنوان داشت: امروز صدها اسیر فلسطینی اعتصاب غذای خود را به دلیل نحوه رفتار اسرائیل آغاز کردند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: در نبرد حق و دفاع از مظلومان، هیچ جای بی طرفی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: آمریکا تمامی امت اسلامی را به خاطر اسرائیل تروریست و گروه‌های تروریستی که به آنها تمامی تسهیلات را می‌دهد، خوار می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله عنوان داشت: دشمن به دلیل خون‌های ما و جراحت ما، جسارت انجام هیچ حمله‌ای به لبنان را ندارد.

وی تأکید کرد: اقدام ایالات متحده در درج نام سپاه پاسداران ایران به عنوان یک سازمان تروریستی، یک حماقت و وقاحت است.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: این تصمیم آمریکا واکنشی به شکست و ناامیدی است. ما این تصمیم آمریکا را محکوم می‌کنیم و ایستادگی خود را در کنار دوستانمان در سپاه پاسداران اعلام می‌کنیم.

وی افزود: ما گزینه‌هایمان پا برجاست و زمانی که به واکنش مناسب نیاز باشد، این واکنش یقیناً انجام خواهد شد. میدان خالی نیست و این گذشته، تاریخ ما، حال حاضر ما و مقاومت و جانفشانی‌های ما است و تمامی آنها این موضع را تایید می‌کند.

سید حسن نصرالله درخصوص بلایای طبیعی در ایران گفت: ما احساسات خود را نسبت به برادرانمان در ایران به دلیل سیل‌هایی که در مناطقشان رخ داده است، بیان می‌کنیم.

وی ادامه داد: ترامپ که دم از بشردوستی می‌زند، مانع از رسیدن کمک‌ها به ایرانی‌هایی که از این بلایا آسیب دیده‌اند، می‌شود.

دبیرکل حزب الله در مورد جنگ یمن نیز خاطرنشان کرد: چهار سال از جنگ علیه یمن می‌گذرد و هیچ کس این را نمی‌بیند. ارتش‌هایی هستند که با ملتی بی دفاع و مظلوم می‌جنگند. مردم یمن در حال حاضر از فلسطین اشغالی و هر اراضی عربی که همچنان تحت اشغال باشد، حفاظت می‌کنند.

وی تاکید کرد: سیاست تحریک آمیز آمریکا برای فتنه انگیزی در لبنان ادامه دارد و گفتنی است که سفر پامپئو به لبنان شکست خورد.

سیدحسن نصرالله عنوان داشت: نتایج انتخابات اسرائیل برای ما اهمیتی ندارد. گفتنی است که حزب الله می‌توانست در این انتخابات تاثیر بگذارد.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: اگر بن سلمان در یمن پیروز می‌شد، فلسطینی‌ها ممکن بود مجبور شوند تا معامله قرن را امضا کنند. اولین مساله‌ای که بهای پیروزی بن سلمان در یمن را مجبور می‌شد بپردازد، مساله فلسطین بود. اگر بن سلمان جنگ یمن را برنده می‌شد، چه بر سر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و رهبران آن در مقابل عربستان سلطه جو می‌آمد.

وی تاکید کرد: اصراری از سوی آمریکا و از شخص ترامپ برای ادامه جنگ در یمن وجود دارد. تعدی به یمن یک تجاوز آمریکایی، عربستانی، انگلیسی و اسرائیلی است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: این که آمریکا سپاه پاسداران و حزب الله را در فهرست تروریسم قرار داده است، نشانه قدرت ما و نه ضعفمان است. سپاه پاسداران لطف بسیاری در دفاع از ملت‌ها در منطقه دارد و شهیدان و جانبازان بسیاری داده است.

سید حسن نصر الله خاطرنشان کرد: خط مقاومت برگ برنده‌های مهمی را برای واکنش به تحریم‌ها و اقدامات آمریکا در اختیار دارد.

وی عنوان داشت: راه برای آنکه لبنان آزاد و مستقل باقی بماند، همان وحدت و مقاومت است.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به ترامپ و نتانیاهو و مزدورانشان می‌گویم که مننتظر ناامیدی جدیدتان همانند ناامیدی‌های پیشین باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن