ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102213
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
  • 458 بازدید
  • ارسال توسط :

سازمان ملل و شورای امنیت مسئول کشتار سعوان هستند

العالم . یمن یمنی ها در این مراسم جسد 14 نفر از قربانیان کشتار سعوان در صنعا را تشییع کردند و وفاداری خود نسبت به شهدا را اعلام کرده و بر مقاومت و پایداری خود در پنجمین سال تجاوزگری تاکید کردند. ضیف الله الدریب مدیر کل برنامه ها در وزارت آموزش و پرورش یمن در […]

العالم . یمن

یمنی ها در این مراسم جسد 14 نفر از قربانیان کشتار سعوان در صنعا را تشییع کردند و وفاداری خود نسبت به شهدا را اعلام کرده و بر مقاومت و پایداری خود در پنجمین سال تجاوزگری تاکید کردند.

ضیف الله الدریب مدیر کل برنامه ها در وزارت آموزش و پرورش یمن در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: حضور این جمعیت عظیم در مراسم تشییع حامل پیامی برای دشمنان است مبنی بر آنکه ما همچنان به شهیدان و تمام خونهایی که در راه خدا ریخته شدند، وفاداریم و ما مسیر جهاد در راه خدا را ادامه می دهیم و از مساله خود صرف نظر نخواهیم کرد.

تشییع کنندگان تاکید کردند که سازمان ملل عملا در تمام این جنایتها و کشتارها که به صورت مداوم و حتی بدون محکومیت صورت می گیرند، مشارکت دارد. قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی و یگان موشکی حتما انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت.

یحیی بدرالدین حوثی وزیر آموزش و پرورش یمن در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: مسئولیت تمام این کشتارها و جنایتها به عهده سازمان ملل و شورای امنیت است زیرا آنها به عربستان و ائتلافش جراغ سبز حمله به ملت یمن را دادند.

در این مراسم دانش آموزان دختر و پسر مدارس صنعا نیز شرکت کردند و بر ادامه تحصیل به رغم تمام اقدامات ترویستی ائتلاف متجاوز تاکید کردند. و این علاوه بر حضور گسترده مسئولان و مردم یمن در این مراسم است که بر پایبندی به مساله برحق خود تاکید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن