ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102215
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
  • 213 بازدید
  • ارسال توسط :

انسان در مقابل خانواده‌ شهداء شرمنده است (حدیث دشت عشق)

او در عملیات آزاد سازی مهران از ناحیه ستون فقرات مجروح شد و تا زمان شهادت که در هفتم اسفند ماه 1362 و طی عملیات خیبر در جزایر مجنون بود، هرگز رخت رزم را از تن خارج نکرد.فرازی از وصیت نامه شهید: با درود بر آخرین منجی عالم بشریت حضرت حجت‌بن‌‌الحسن‌ العسکری(عج) مهدی موعود و با […]

او در عملیات آزاد سازی مهران از ناحیه ستون فقرات مجروح شد و تا زمان شهادت که در هفتم اسفند ماه 1362 و طی عملیات خیبر در جزایر مجنون بود، هرگز رخت رزم را از تن خارج نکرد.
فرازی از وصیت نامه شهید:
 با درود بر آخرین منجی عالم بشریت حضرت حجت‌بن‌‌الحسن‌ العسکری(عج) مهدی موعود و با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی، سلام بر او که اسلام را به ما آموخت، او که تنها بر دین پاک رسول خدا(ص) تکیه کرد و جز اسلام به چیزی دیگر نیندیشد.
خدایا تو شاهدی که من برای رضای تو گام برداشتم و جز این چیز دیگری نبود و اما شما ‌ای کوردلان بدانید که نقاب از چهره‌تان برداشته خواهد شد و امت قهرمانمان به حیله‌ها و نیرنگ‌های شما پی خواهد برد.
بیایید تا فرصتی باقی است به صف اسلام که همانا خط امام(ره) است بپیوندید و از خداوند منان بخواهید تا همه ما را به راه حقیقی اسلام هدایت کند تا با درک صحیح اسلام به مسائل موجود بنگریم نه با دید شخصی و گروهی.
به امید روزی که همه مسلمین در صفی واحد در قدس نماز گزارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن