ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102218
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۵:۰۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

عُمان: بر ایجاد دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شرقی تأکید داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «بدر بن حمد البوسعیدی» قائم مقام وزارت خارجه عمان اعلام کرد،‌ تلاش‌هایی برای حل بحران میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و نزدیک کردن دیدگاه‌های آنها در جریان است. بر اساس گزارش شبکه «آفاق»، البوسعیدی در ادامه از اظهارات اخیر «یوسف بن علوی» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «بدر بن حمد البوسعیدی» قائم مقام وزارت خارجه عمان اعلام کرد،‌ تلاش‌هایی برای حل بحران میان کشورهای حاشیه خلیج فارس و نزدیک کردن دیدگاه‌های آنها در جریان است.

بر اساس گزارش شبکه «آفاق»، البوسعیدی در ادامه از اظهارات اخیر «یوسف بن علوی» وزیر خارجه این کشور در «بحر‌المیت» اردن دفاع کرد و گفت: «(وی) از مبانی و اهداف ترسیم شده برای سیاست خارجی عمان خارج نشد».

قائم مقام وزارت خارجه عمان در ادامه بر اهمیت «تشکیل دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شرقی» تأکید کرد.

البوسعیدی به یمن هم پرداخت و گفت: «اقدامات عمان در قبال یمن شامل ارائه کمک‌های انسانی است زیرا یمن کشور همسایه ماست که روابط برادرانه و منافع مشترک با یکدیگر داریم».

وزیر امور خارجه عمان اخیرا گفته بود که رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه احساس ناامنی می‌کند و کشورهای عربی باید برای رفع این احساس و نگرانی‌ این رژیم تلاش کنند.

بن‌علوی شنبه (۱۷ فروردین) در نشست اقتصادی «داووس» به میزبانی اردن تاکید کرده بود که کشورهای عربی در قبال رژیم اشغالگر قدس «اقدامات اطمینان‌بخشی» اتخاذ کنند تا این رژیم احساس امنیت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن