ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 102295
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
  • 306 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۱۹ هزار گردشگر از تیران و کرون بازدید کردند

۱۱۹ هزار گردشگر از تیران و کرون بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حججی در گفتگو با صاحب نیوز توسعه صنعت گردشگری و عرصه کشاورزی در شهرستان تیران و کرون را از اولویت های مهم برنامه‌های سال جاری دانست و اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های خوبی برای رونق تولید و ایجاد سیاست های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حججی در گفتگو با صاحب نیوز توسعه صنعت گردشگری و عرصه کشاورزی در شهرستان تیران و کرون را از اولویت های مهم برنامه‌های سال جاری دانست و اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های خوبی برای رونق تولید و ایجاد سیاست های اقتصاد مقاومتی برخوردار است که با همّت مسئولان این امر محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به بارش بیش از ۴۳۰ میلی متر باران در شهرستان تیران و کرون در سال زراعی سال جاری گفت: بارش این میزان باران کم سابقه بوده و با توجه به شروع دوره آبسالی مدیریت های مناسب توسط مسئولان امر پیگیری و انجام خواهد شد.

وی با اعلام سر ریز شدن سد شهید منتظری روستای خمیران در روزهای اخیر، تصریح کرد: دو سوم آب چشمه مرغاب پس از سر ریز شدن سد از سرچشمه وارد رودخانه شهرستان شده تا آبیاری و کشاورزی رونق بیشتری گیرد و یک سوم دیگر آن وارد سد می شود.

فرماندار تیران و کرون ضمن تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای آب موجود و عدم اسراف آن با توجه به تداوم بارش تا ماه اردیبهشت، خاطر نشان کرد: شهرستان تیران و کرون در زمینه کشاورزی و احداث گلخانه رتبه خوبی را در استان دارد و پرورش آبزیان، دامداری و صنایع تبدیلی باید رونق بیشتری داده شود.

حججی با اشاره به وجود ۶۰ درصد جمعیت روستایی در این شهرستان، ادامه محیط روستا محیط تولید است و سنت قدیمی پرورش دام در هر خانه در روستاها باید احیاء شود.

وی یادآور شد: کشت زعفران با کیفیت در این شهرستان در سال های گذشته رونق خوبی گرفته و باید با ایجاد تعاونی و برند مخصوص این محصول را در بازارهای مختلف به فروش رساند و زمینه رونق اقتصادی بیشتری را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه رونق گردشگری با تشکیل جلسات مسئولان به صورت هفتگی بررسی دقیق خواهد شد، گفت: شناسایی مشکلات و ظرفیت های گردشگری، اولویت بندی برای اجرای طرح ها از جمله اهداف تشکیل این جلسات است.

حججی افزود: نوروزگاه روستای تاریخی گردشگری «جاجا» با استقبال گسترده ای از طرف مردم روبرو شد و در آینده ای نزدیک ایستگاه دائمی گردشگری در این روستا با برنامه ریزی دقیق تر ایجاد می شود.

فرماندار تیران و کرون آمار مجموع بازدیدهای نوروزی از جاذبه های گردشگری شهرستان را حدود ۱۱۹ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۱۷۴ نفر در محل های اسکان و مناطق مختلف در ایام نوروز سکونت داشتند و برنامه های مختلفی از جمله در زمینه های فرهنگی و هنری توسط ارگان و نهادها برگزار شد.

حججی در پایان افزود: نظارت های لازم برای جلوگیری از تخلفات توسط ارگان های مربوطه انجام شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن