ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 102302
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۴:۴۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
ضربات سنگین و مرگبار به مزدوران چند ملیتی سعودی توسط رزمندگان یمنی + جزئیات

ضربات سنگین و مرگبار به مزدوران چند ملیتی سعودی توسط رزمندگان یمنی + جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های مزدور سعودی منطقه «الربوعه» را هدف قرار دادند، اما رزمندگان یمنی مستقر در منطقه متوجه تحرکات شدند و پس از درگیری‌های سنگین توانستند حملات را به طور کامل دفع کنند. شماری از نیرو‌های […]

ضربات سنگین و مرگبار به مزدوران چند ملیتی سعودی توسط رزمندگان یمنی + جزئیاتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های مزدور سعودی منطقه «الربوعه» را هدف قرار دادند، اما رزمندگان یمنی مستقر در منطقه متوجه تحرکات شدند و پس از درگیری‌های سنگین توانستند حملات را به طور کامل دفع کنند.

شماری از نیرو‌های مزدور سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ یگان توپخانه نیرو‌های یمنی نیز همزمان تجمع مزدوران سعودی را در منطقه «الربوعه و مقابل گذرگاه مرزی علب هدف قرار دادند و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کردند.

نیرو‌های یگان تک‌تیرانداز هم در جریان یک عملیات دقیق در مقابل گذرگاه مرزی علب موفق شدند ۱۸ تن از نیرو‌های مزدور سعودی را از پای درآورند و به هلاکت برسانند؛ بخش راهبردی الربوعه در جنوب غرب استان عسیر عربستان واقع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از میزان، بخش راهبردی «الربوعه» نقطه اتصال به استان جیزان عربستان محسوب می‌شود و همچنین دروازه شمالی برای ورود به بخش باقم در شمال استان صعده یمن (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) به شمار می‌آید.

بخش وسیعی از بخش «باقم» به خصوص مناطق شمالی و مرکزی از جمله «کوه الاسود، کوه الراس، مهدیده، الحماقی، ابواب الحدید، کوه الشعیر و …» در سال‌های گذشته به اشغال مزدوران سعودی درآمده است.

محاصره نیرو‌های مزدور سعودی در مناطق شمالی بخش «باقم» در شمال استان صعده هدف اصلی نیرو‌های یمنی از انجام عملیات در مناطق جنوب غرب استان عسیر است که همچنان ادامه دارد.

منبع:میزان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن